Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

1. Data: 1999-12-24 22:18:49

Temat: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Od: "Posrednik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Łączkowski napisał(a) w wiadomości: ...

>Czlowiek jednak jest czlowiekiem i bez reki.
>Nasuwa sie tu pytanie: od ktorego momentu jest sie czlowiekiem?. Biologia
>jest jednoznaczna, natomiast niektorzy ustalaja sztuczne granice. Chyba po
>to, by miec mniej wyrzutow sumienia.

[...]
Jarku, prezentowane przez ciebie stanowisko kojarzy mi sie z wojujacym
katolicyzmem.
Dobra zacznij ( beze mnie) roztrzasac na grupie , w ktorym momencie po
zaplodnieniu
jajeczko z plemniczkiem w srodku otrzymuje dusze niesmiertelna.

Kastracja mezczyzny grzechem przeciwko zyciu?
wszakze np. usuwajac jadra usuwamy pol potencjalnego plodu, a moze nawet
polowe
duszy??
Co z Onanem?
ile diablow miesci sie na czubku szpilki???

PS dodaj wszedzie duzo :-))))))
>Jarosław Łączkowski
>http://www.republika.pl/jarlacz/

Pozdrowienia