Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

1. Data: 1999-12-24 21:33:29

Temat: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Od: "Posrednik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ola dabrowska napisał(a) w wiadomości:
<_mM84.2515$W3.59127@news.tpnet.pl>...

[...]

>tematu??
>to.

>w styczniu 1995 roku moja babcia, lekarz z e specjalizacja podwojna -
>neurolog i psychiatra, zwolenniczka eutanazji, dokonala na sobie tejze
>eutanazji, popelnila samobojstwo, jak kto woli. Sama okreslila to
>jeszcze inaczej - wybralam moment swojego pozegnania ze swiatem.
>Jestem pelna szacunku dla jej decyzji choc poczatkowo wywolala ona we
>mnie ogromny bunt i zal. Cale zycie byla osoba bardzo niezalezna i nie
>mogla scierpiec mysli, ze nieuleczalna choroba spowoduje to ,iz
> [...]

Witaj Olu
Wlasnie o to mi chodzi.
Aby czlowiek mial prawo do godnego odejscia z tego swiata.
Nie rozsadzimy tego tematu ostatecznie, gdyz za wiele tu emocji, wplywow
roznych czynnikow m.in. takich jak wiara, wychowanie tradycja, itp.
Jednakze chocby posiadanie( wypracowanie) okreslonego zdania na ten temat
pozwoli nam
w razie potrzeby np. oddac glos ,, na partie,, ,, za ustawa,, lub w
referendum.
Lub chocby wywierac posredni nacisk.
Olu.
mialas swiatla , rozumna i wspaniala babcie.
zycze Ci wszystkiego najlepszego

Pozdrowienia
Posrednik