Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!

1. Data: 1999-12-24 15:33:14

Temat: Re: Chora psychicznie dziewczynka zmuszona do urodzenia dziecka!
Od: "ola dabrowska" <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<83vpjt$k66$3@sunsite.icm.edu.pl>...

<01bf4d83$aebdebc0$LocalHost@jo>...

>Jozefie , co ty wlasciwie , poza negacja wszystkiego wnosisz do
tematu??
>Jezeli chciales zaznaczyc swoja obecnosc - to ci sie udalo. Ale tylko
to.

>Pozdrowienia
>Posrednik
>

>Witam dyskutantow,

w styczniu 1995 roku moja babcia, lekarz z e specjalizacja podwojna -
neurolog i psychiatra, zwolenniczka eutanazji, dokonala na sobie tejze
eutanazji, popelnila samobojstwo, jak kto woli. Sama okreslila to
jeszcze inaczej - wybralam moment swojego pozegnania ze swiatem.
Jestem pelna szacunku dla jej decyzji choc poczatkowo wywolala ona we
mnie ogromny bunt i zal. Cale zycie byla osoba bardzo niezalezna i nie
mogla scierpiec mysli, ze nieuleczalna choroba spowoduje to ,iz
nie bedzie mogla czytac swoich ukochanych ksiazek i bedzie zdana na
opieke innych ludzi. Rozumiem ja i uwazam, ze kazdy ma prawo decydowac
o swojej godnej smierci. To bardzo trudna decyzja i mam nadzieje, ze w
odpowiednim momencie sama tez zdolam ja podjac.
Dodam jeszcze, ze babcia poswiecila swe cialo studentom Akademii
Medycznej, chciala sie jeszcze na cos przydac mlodym lekarzom.
Pozdrawiam i zycze wspanialych, pogodnych Swiat.
Ola