Chore paznokcie

1. Data: 2001-03-25 21:09:05

Temat: Chore paznokcie
Od: "Marzena" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam bardzo duży prblem otóż rozdwajają mi się paznokcie tylko, że nie tak
zwyczajnie. Na każdym prawie paznokciu nie mamgórnej warstwy paznokcia na
odcinku 2-5 mm (bardzo dużo). Często moczę ręce i używam różnych środków
czyszczących, ponadto na dwóch palcach serdecznych paznokcie pękły mi
równolegle do wzrostu płytki paznokciowej. Może ktoś z Was poradzi mi co z
takimi paznokciami zrobić. Tą rozdwojoną płytkę spiłowuję pilniczkiem,
ponieważ wciąż nią wszystko haczyłam. To co się zostaje jest z kolei bardzo
miękkie i porawie zaraz pęka. Poradźcie co robić.
Pzdr

--
Marzena

2. Data: 2001-03-26 13:54:16

Temat: Odp: Chore paznokcie
Od: "Mateusz Delarue" <d...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Moge poradzic ci cos z doswiadczenia znajomych dziewczyn: do lykania
tabletki z wyciagiem ze skrzypu, a na paznokcie do wmasowywania witamina A
w plynie; jest tez jakis wyciag z muszli ostryg w tabletkach, podobno
pomaga, ale to takie amatorskie porady

pozdrawiam
DeLaRue
ps. a sprawdzilas u lekarza czy nie masz grzybicy?

Użytkownik Marzena <m...@p...arena.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:99n7qn$hi2$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2001-03-31 02:06:58

Temat: Re: Chore paznokcie
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <m...@p...arena.pl> napisał w wiadomości
> [...]
bardzo
> miękkie i porawie zaraz pęka. Poradźcie co robić.

Mam dokladnie to samo .. zaniklo jak bylam w ciazy i 3 lata po niej . jak
tylko pomalowalam pierwszy raz paznockie od nowa sie zaczelo ;((( Najgorsze
jest to ze nei wiem co to moze byc .. napewno nie grzybyca .. jak ktos
wczesniej sugerowal .. moze brak czegos ? jakiejs witaminy ... ale ktorej?
Probowalam juz wszystkiego wlacznie z nakladaniem goracego wosku pszczelego
na paznokie .. i nic .. wiec jesli ktokolwiek wie jak sie tego pozbyc to
prosze o pomoc ..

Pozdrawiam
Basia

4. Data: 2001-04-04 05:53:00

Od: "vicky" <v...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

> [...]
wosku pszczelego
> na paznokie .. i nic .. wiec jesli ktokolwiek wie jak sie tego

Moze to brzmi trywialnie, ale mnie pomogla odzywka Sally Hansen,
tylko oczywiscie nie jako podklad pod lakier, ale pojedyncza,
przezroczysta warstwa.

Pozdrawiam
Vicky

5. Data: 2001-04-04 22:44:57

Temat: Re: Odp: Chore paznokcie
Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

vicky wrote:

> [...]
>
> Moze to brzmi trywialnie, ale mnie pomogla odzywka Sally Hansen,
> tylko oczywiscie nie jako podklad pod lakier, ale pojedyncza,

A ja przestalam malowac i wszystkie problemy zniknely.
Moze to zbieg okolicznosci.
Pozdrawiam HB

6. Data: 2001-04-05 00:01:03

Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Halina" <h...@s...ca> napisal w wiadomosci

> A ja przestalam malowac i wszystkie problemy zniknely.
> Moze to zbieg okolicznosci.
> Pozdrawiam HB

Niestety u mnie to nie ma nic wspolnego z malowaniem :((

Pozdrawiam
Basia

7. Data: 2001-04-05 01:32:24

Od: "Marzena" <m...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Uzytkownik "Halina" <h...@s...ca> napisal w wiadomosci

> A ja przestalam malowac i wszystkie problemy zniknely.

Pewnie to było coś innego

> Niestety u mnie to nie ma nic wspolnego z malowaniem :((
>
> Pozdrawiam
> Basia

U mnie też nie jest to związane z malowaniem paznokci raczej z częstym
moczeniem rąk i używaniem róznego rodzaju detergentów. Kiedy przez 3
tygodnie pobytu u mamy nie dotykałam się do zmywania i różnych tym podobnych
rzeczy to podleczyłam sobie paznokcie do tego stopnia, że mogłam je zapuścić
:o) Niestety później musiałam malować w domu ściany, czyścić okna itp... i
od tamtego czasu (1/2 roku) paznokcie są w coraz gorszym stanie.
Ostatnio w aptece kupiłam, za radą aptekarki, Wyciąg ze skrzypu polnego
(zestaw witamin) oraz glicerynę, wit.A i wit.E do namaczania paznokci
(wszystko rozcieńcza się ciepłą wodą).
Zobaczymy czy to poskutkuje. Jeśli nie to konieczna będzie wizyta u
dermatologa ze względu na podejrzenie grzybicy :o(

Pzdr
--
Marzena

8. Data: 2001-04-06 08:57:15

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :o) Niestety później musiałam malować w domu ściany, czyścić okna itp... i
> od tamtego czasu (1/2 roku) paznokcie są w coraz gorszym stanie.

Sprobuj użtwać rękawiczek do tych czynnosci. Wiem, że to nie jest
wygodne, ale można sie przyzwyczaić. Dzięki temu mam skórę na dłoniech i
paznokcie.
Katarzyna

9. Data: 2001-04-06 18:11:28

Od: Pazurek <K...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:

> [...]
> :o) Niestety później musiałam malować w domu ściany, czyścić okna itp... i
> od tamtego czasu (1/2 roku) paznokcie są w coraz gorszym stanie.

nie wiem co robisz ale uzywaj rekawiczek ..do malowania i czyczenia okiem to
nie wyobrazam sobie bez rekawiczek .Mozesz kupic sobie cienkie takie jak
stomatolodzy uzywaja.

> Ostatnio w aptece kupiłam, za radą aptekarki, Wyciąg ze skrzypu polnego
> (zestaw witamin) oraz glicerynę, wit.A i wit.E do namaczania paznokci
> (wszystko rozcieńcza się ciepłą wodą).

sprobuj tez oliwe z oliwek ,dodaj troche soku z cytryny pogrzac i moczysz
paznocie .Mozna dodac tez witamin .Powodzenia
pozdro pazurek

> Pzdr
> --
> Marzena

LEKARZE TO MORDERCY BO ...
PIERWSZY DARMOWY SEX TELEFON 198
CO MOGŁOBY MI POMÓC???
egzamin specjalizacyjny z ortopedii
Co sadzicie o leczeniu raka przez Burzynskiego ?