Re: Choroba Cushinga

Data: 2002-07-09 02:44:21
Temat: Re: Choroba Cushinga
Od: "Wojtek Szybowski" <w...@W...pl>

> ze wzajemnoscia.
> Jak latwo zauwazyc, nie przeczytales nawet odpowiedzi ktora podalem
> a jedynie ja dalej powtarzasz po polsku.

Tia...

> [...]
> include surgery, radiation, chemotherapy or the
> use
> of cortisol-inhibiting
> drugs. If the cause is long-term use of
> glucocorticoid hormones to treat
> another disorder, the doctor will gradually
> reduce
> the dosage to the
> lowest dose adequate for control of that
> disorder.
> Once control is
> established, the daily dose of glucocorticoid
> hormones may be doubled
> and given on alternate days to lessen side

Zespol cushinga jest ZESPOLEM OBJAWOW i moze powstawac wskutek roznych
przyczyn, jedna z nich jest np gruczolak, wtedy bedziemy mieli chorobe
Cushinga dajaca objawy zespolu, kapujesz?Inaczej: zespol Cushinga moze
powstawac wskutek choroby Cushinga, ale nie musi. Wystarczy zrozumiec taka
prosta rzecz a nie wypisywac bzdury o zespole Cushinga u psow i chorobie u
ludzi czy na odwrot:)

>wyslalem zapytanie do dyrektora Allena Spiegla, z prosba o
> wyjasnienie.

Zalamie sie facet....

> Gdyz nie widze powodu, dla ktorego mialbys sie osmielac glosic zlosliwe
> komentarze bez uzasadnienia.
> Szczegolnie, ze szczegolowy opis zespolu/choroby, metody leczenia
> przedstawilem cytujac kompetentne zrodla.

Jeszcze raz, tam jest opisane leczenie zespolu, ktore moze obejmowac inne
mozliwosci - w zaleznosci od przyczyny (np zmniejszenie dawek stosowanych
sterydow), pytanie w watku bylo o CHOROBE.
"Medycyna wewnetrzna", G. Herold RTFM.

Dla mnie EOT.(lepiej pozno niz wcale...)

--
Pozdrawiam!
ciechu