Choroba wysokosciowa - zapobieganie

1. Data: 2002-03-29 12:25:15

Temat: Choroba wysokosciowa - zapobieganie
Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam sznowna Grupe,

Moze ktos ma pomysl jak zapobiec chorobie wysokosciowej (wylaczajac
aklimatyzacje) >4.000 m.n.p.m. Zelazo? Wit. B? Moze jakies srodki
farmakologiczne?

Z gory dziekuje za pomoc,

Marek

2. Data: 2002-04-02 11:29:58

Temat: Re: Choroba wysokosciowa - zapobieganie
Od: "Qtc" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Lang" <m...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Moze ktos ma pomysl jak zapobiec chorobie wysokosciowej (wylaczajac
> aklimatyzacje) >4.000 m.n.p.m. Zelazo? Wit. B? Moze jakies srodki

Do ch. wysokosciowej masz predyspozycje, lub nie. Ciezko oszukac organizm.
To co sprawdzilam na sobie, to do picia rozpuszczona galaretka, a do
jedzenia suszone owoce ( Nie ja to wymyslilam, ale tak mi radzili
doswiadczeni alpinisci) Wtedy sie nie wymiotuje.
pozdro,
QTC

3. Data: 2002-04-02 13:20:05

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qtc" <q...@w...pl> wrote in message news:a8c4kt$nfn$1@info.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> jedzenia suszone owoce ( Nie ja to wymyslilam, ale tak mi radzili
> doswiadczeni alpinisci) Wtedy sie nie wymiotuje.

Coz, mialem na mysli zapobieganie w mozliwym zakresie chorobie, a nie
lagodzenie objawow. Na chlopski rozum pomoc powinno zelazo... ale liczylem
na zdanie fachowcow...

Marek

4. Data: 2002-04-02 13:27:32

Od: "Jolanta Pers" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Lang <m...@h...com> napisał(a):

[ciach]
> Coz, mialem na mysli zapobieganie w mozliwym zakresie chorobie, a nie
> lagodzenie objawow. Na chlopski rozum pomoc powinno zelazo... ale liczylem
> na zdanie fachowcow...

Kumple idący na Kilimandżaro spotkali tam faceta, lekarza, Amerykanina
polskiego pochodzenia, których chwalił się, że sobie jakąś kurację przed
wyprawą zapodał - chyba walił sobie jakieś preparaty krwiopochodne i coś
jeszcze (witaminy? mikroelementy?), ale szczegółów nie znam. Ciekawe, czy coś
takiego jest przyjęte, czy też facet zaeksperymentował sam na sobie...

JoP

5. Data: 2002-04-04 04:49:43

Od: Skibi <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W jednej takiej książce to piszą, że kilka dni przed wejsciem można
przyjmować lekarstwo pod tytułem acetazolamid, czyli srodek moczopedny
będący inhibitorem anhydrazy węglanowej. Konieczne jest też obfite
picie.
Łączę wyrazy,
Skibi

6. Data: 2002-04-07 01:09:43

Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Calgan czyli tzw...wint. B15
Pozdrawiam...hadzy

"Marek Lang" <m...@h...com> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
>
> Moze ktos ma pomysl jak zapobiec chorobie wysokosciowej (wylaczajac
> aklimatyzacje) >4.000 m.n.p.m. Zelazo? Wit. B? Moze jakies srodki

jestem po przeszczepie szpiku (ziarnica)
Lek (niepokoj)
Zyczenia
Biuletyn DPS Forum 24B - 28.03.2002
Wyniki badania DHEA-s i testosteronu