Re: Ciag dalszy czy warto flirtowac.

Data: 2002-04-24 08:31:09
Temat: Re: Ciag dalszy czy warto flirtowac.
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl>

Sasanka napisała

Maja Krężel napisała

: > Mało mnie obchodzi po której stronie barykady stoisz, bo tak się składa,
: > że nie należysz do osób, na których opinii czy aprobacie mi zależy.

: I bardzo fajnie, dawaj mi ignor' a :))))))))))))

A co ma piernik do wiatraka?

: > : i na sile szukasz argumentow, ja ich nie widze :).

: > A to już Twój problem.

: No nie bardzo, raczej Twoj :)

Moim problemem jest to, że Ty nie potrafisz znaleźć argumentów w dyskusji??

: > No to pisz sobie dalej te swoje głupotki. Ale pozwolisz, że z głupotkami
: > polemizować nie będę.

: To dlaczego w ogole zaczynasz ?

Liczyłam na dyskusję, a nie na wymianę głupich tekstów. Gdy zaczynam rozmowę,
to nie wiem przecież z góry, czy trafię na kogoś na poziomie, który mi
odpowiada, czy też na idiotę [nic personalnego oczywiście].

: Mowie Ci lista ignorowanych to najlepszy sposob na nasz problem :)

Ależ ja nie mam żadnego problemu Sasanko.
Z jednym się tylko zgodzę - faktycznie czas na EOT.

Maja