Ciasteczka - batoniki wysokoenergetyczne.

1. Data: 2004-01-06 09:57:42

Temat: Re: Przepis z pudełka/Re: Ciasteczka - batoniki wysokoenergetyczne.
Od: "dzdzownic" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akolada" <a...@o...pl> napisał...

> D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !

turlaj sie.

d.

1. Data: 2004-01-06 20:57:47

Temat: Ciasteczka - batoniki wysokoenergetyczne.
Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

A może znacie przepisy na ciasteczka (suche) lub batoniki wysokoenergetyczne
(nie trujące chemią).
Od wczesnej wiosny, a czasem i zimą jeżdze na rowerze. Czasem podczas jazdy
mam ochotę coś przegryżć. Kupuję wtedy w sklepach jakieś "Marsy" lub inne
marsopodobne batoniki. Jednak wszystkie one zawierają czekoladę (co np.
latem nie jest najlepsze) lub inne ciągnące się wynalazki. Może znacie
jakieś jedzonka które można wozić ze sobą latem i nie doprowadzą mnie one do
bólu głowy rozpuszczając się w plecaczku a nie w ustach

1. Data: 2004-01-06 21:07:33

Temat: Re: Ciasteczka - batoniki wysokoenergetyczne.
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldek F. napisał:
> A może znacie przepisy na ciasteczka (suche) lub batoniki wysokoenergetyczne
> (nie trujące chemią).
> Od wczesnej wiosny, a czasem i zimą jeżdze na rowerze.

:)
Zgłoś się do Batona :)
S, MSPANC

Serio, zapytaj na pl.rec. rowery, tam z lubością Ci odpowiedzą. Ja w
takiej sytuacji kupuję po prostu snickersa lub takie czeskie sprasowane
słodkości, są w hm...;)
--
pa. BasiaBjk bajkerka też

1. Data: 2004-01-06 21:14:22

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek F." wrote:

> [...]
> jakieś jedzonka które można wozić ze sobą latem i nie doprowadzą mnie one do
> bólu głowy rozpuszczając się w plecaczku a nie w ustach

Sycace batoniki

Garsc rodzynek
Garsc fig suszonych
Garsc daktyli
Garsc orzechow wloskich
Garsc suszonych owocow, jak np. wisnie, zurawiny, jagody, morele etc.

Powyzsze skladniki zmielic dwukrotnie w maszynce do miesa. Rolowac male
kulki w lekko wilgotnych dloniach. Rolowac w ziarnie sezamowym, zeby sie
nie kleily. Zawijac jak cukierki w pergamin. Mozna splaszczac kulki czy
formowac batoniki. Jest to bardzo wysoko kaloryczny przysmak, ktory
latwo jesc w drodze.
Ziarno sezamowe mozna uzyc surowe, albo prazone na suchej patelni az sie
zezloci - nadaje to ciekawego smaku.
Magdalena Bassett

1. Data: 2004-01-06 21:18:11

Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Sycace batoniki
>
> Garsc rodzynek
[...]
> Magdalena Bassett

D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !
D Z I Ę K U J E M Y ! ! ! !

AKOLADA

1. Data: 2004-01-06 21:22:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 6 Jan 2004 21:57:47 +0100, "Waldek F."
<t...@a...net> wrote:

>A mo?e znacie przepisy na ciasteczka (suche) lub batoniki wysokoenergetyczne
>(nie truj?ce chemi?).
>Od wczesnej wiosny, a czasem i zim? je?dze na rowerze. Czasem podczas jazdy
>mam ochot? co? przegry??. Kupuj? wtedy w sklepach jakie? "Marsy" lub inne
>marsopodobne batoniki. Jednak wszystkie one zawieraj? czekolad? (co np.
>latem nie jest najlepsze) lub inne ci?gn?ce si? wynalazki. Mo?e znacie
>jakie? jedzonka które mo?na wozi? ze sob? latem i nie doprowadz? mnie one do
>bólu g?owy rozpuszczaj?c si? w plecaczku a nie w ustach

strasznie dawno temu robilam takie, ale moje sie nieco
rozlatywaly...co w smaku nie przeszkadzalo ;). proporcji nie
pamietam, poza tym srednio sie ich trzymalaam...moze stad to
rozlatywanie!

muesli albo skladniki muesli = znaczy platki owsiane, rozne
orzechy, bakalie , czasem kokosowe wiorki , nasiona typu
slonecznik, sezam mieszalam z miodem, maslem roztopionym i
cukrem brazowym (najchetniej jak najbrazowszym), wykladalam na
nasmarowana blache i albo odstawialam do stezenia albo pieklam w
cieplym piekarniku jakis czas. kroilam na goraco, czekalam az
ostygnie i lamalam wedle naciec. kazdy "batonik" byl potem
pakowany w folie przezroczysta. wersja niepieczona latwiej sie
kroi.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-06 21:32:07

Od: zGosiula <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> :)
> Zgłoś się do Batona :)

EEeeeeeeee... Lepiej do Trapeza po placek orzechowy :-). Ale innych jego
zaleceń co do diety lepiej nie słuchać ;-).
A tak na serio - archiwum "precla" na pewno zaspokoi Twoje pragnienia
:-). No tak, tylko że jak wrzucisz w google "baton"... :-D

--
Gosia
mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2004-01-06 21:32:19

Od: "Waldek F." <t...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Serio, zapytaj na pl.rec. rowery, tam z lubością Ci odpowiedzą. Ja w
> takiej sytuacji kupuję po prostu snickersa lub takie czeskie sprasowane

Taaaak!!! Wiesz jak wyglądają komentarze na pl.rec.rowery. Czytam ich od
smakowitości można zasięgnąć porady.

Szczególnie dziękuję Magdalenie B. za smaczny przepis (taki prosty, a sam na
niego nie wpadłem) więc nieomieszkam się z niego skorzystać.

1. Data: 2004-01-06 21:34:22

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zGosiula napisał:

> A tak na serio - archiwum "precla" na pewno zaspokoi Twoje pragnienia
> :-). No tak, tylko że jak wrzucisz w google "baton"... :-D

No właśnie! :D
--
pa, BasiaBjk podpuszczając troszkę ;)

1. Data: 2004-01-06 21:37:24

Od: zGosiula <z...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:
> Sycace batoniki

Całkiem ciekawy przepis... Koniecznie muszę wypróbować :-). A czy jeśli
dałabym orzechy lub migdały tylko rozdrobnione, to da się utrzymać
odpowiednią konsystencję?
Jak te cukierki/batoniki najlepiej przechowywać?

--
Gosia
mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

Trufle czekoladowe