Ciastka z kleiku ryżowgo

1. Data: 2004-01-10 14:58:31

Temat: Ciastka z kleiku ryżowgo
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam prośbę, robiłam kiedyś ciastka z kleiku ryżowgo (opakowanie kleiku,
niecała szklanka cukru, kostka margaryny i 3 lub 4 jaja). I tu pamięć mnie
zawiodła, nie wiem, czy daje się do tego łyżeczkę proszku do pieczenia, czy
nie?
Może ktoś to robił i pamięta?

--
Pozdr. Ewa

1. Data: 2004-01-10 17:13:10

Temat: Re: Ciastka z kleiku ryżowgo
Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
>

> --
> Pozdr. Ewa
>
> Ja nie daje wcale proszku, za to dodaje mala paczke kokosu. Wychodza
pyszne. Smacznego
AniaM

1. Data: 2004-01-10 18:16:21

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaM" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> pyszne. Smacznego

Już zrobiłam;)
Na wszelki wypadek dałam 3/4 łyżeczki proszku, ale chyba rzeczywiście
niepotrzebnie, nie urosły specjalnie.
Ciastka wychodzą dość tłuste i tak się zastanawiam, czy jeśli dam jeszcze
wiórki, to nie zaczną mi pływać;)
Czy możesz podać proporcje składników w swoich ciastkach i temperaturę
pieczenia?
--
Pozdr. Ewa

1. Data: 2004-01-12 12:47:41

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W wrote:

> [...]
> zawiodła, nie wiem, czy daje się do tego łyżeczkę proszku do pieczenia, czy

Robił, z jednym jajkiem a właściwie żółtkiem. Pół szklanki cukru,
masło zamiast margaryny i łyżeczka tego proszku. Dodatkowo
posiekane migdały albo inne bakalie. Tylko że jak widać, jedynym
współnym składnikiem jest ta kaszka ryżowa :-)

Krycha

1. Data: 2004-01-16 10:49:27

Od: "Joanna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zawiodła, nie wiem, czy daje się do tego łyżeczkę proszku do pieczenia,

Ups, powtórka, przepis na te cisteeczka dzisiaj wrzuciłam na grupę jako
ciasteczka na dzień babci.
Sorki za powtórki.
Pozdrawiam Joanna

Jeszcze raz Kurczak z KFC