Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS

Data: 2003-08-25 07:51:48
Temat: Re: Ciąża, zatrudnienie, składki ZUS
Od: "boniedydy" <b...@z...pl>

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
news:bicddj$3mb$1@ns.master.pl...

> większość, bo jesli pracują na posadkach i nie wychylają sie ponad
> innych to i tak pierwsi są do zwolnienia, jeśli nie mają znajomości,
> kasy to albo zasuwają (jak napisała panama) po ileś godz. za najniższą
> pensję jak się da a w razie niezadowolenia wylatują z pracy, albo
> "godnie" pracują będąc popychadłem tych którzy znają szefa, Radę
> Nadzorczą, Księgowego itp. Teraz by w Polsce godnie żyć trzeba być
> wysoko postawionym partyjnym albo mieć kolegów partyjnych, tam kasa
> leci, a inni??

To nieprawda. tzn. to może być prawda a jednostkowych przypadkach, ale nie
jest to bynajmniej reguła.

> nie mają ani zdrowia ani kasy, ech... możnaby pisac i pisać, temat
> rzeka, tylko jaki to skutek odniesie?? zaden, rzad tego nie przeczyta a
> jesli przeczyta to bedzie nas okradał dalej, a rząd to panstwo czyli kto
> nas okrada??

Okradają nas wszyscy ci, którzy unikają płacenia należnych pieniędzy do
publicznej kasy lub naduzywają publicznych pieniędzy (tak, jak pamana).
Zdziwisz się, ale wiele osób naciągajacych w ten sposób ZUS w sumie okrada
nas wszystkich na naprawdę duże pieniądze.

boniedydy