Ciąza + zażywac czy nie zazywac

1. Data: 2002-07-31 14:28:48

Temat: Ciąza + zażywac czy nie zazywac
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

Mam pewne ciązowe pytanko do lekarzy:-)) Jestem w 32 dniu ciązy. Lekarz
przepisal mi Prenatal do zazywania ( oraz folik). Z kw. foliowym jest ok
ale po zazyciu Prenatalu wymiotuję. Myślę, ze jest to spowodowane tym, ze
zawiera on cynk a tak samo wymiotowalam po preparatach cynkowych, które
kiedys tam probowalam zazywac w celu wzmocnienia włosów itd. Jesli nie
zazyję Prenatalu jest ok, natomiast po zazyciu - wizyta w lazience. W
zwiazku z tym pytania dwa
1. zazywac dalej czy dac sobie spokój?
2. czy jest jakis zestaw witaminek dla ciążarówek bez pierwiastków
sladowych?

HaNkA CiĄżArOoFkA

2. Data: 2002-07-31 15:09:58

Temat: Odp: Ciąza + zażywac czy nie zazywac
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem nie należy narazac płodu na wstrząsy anafilaktyczne i
inne reakcje alergiczne.
Ale nie jestem lekarzem.

pozdr

cherokee

3. Data: 2002-07-31 16:53:12

Temat: Re: Ciąza + zażywac czy nie zazywac
Od: "regen" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ai8s6e$31t$1@news.tpi.pl...
> [...]
> zwiazku z tym pytania dwa
> 1. zazywac dalej czy dac sobie spokój?
> 2. czy jest jakis zestaw witaminek dla ciążarówek bez pierwiastków

Witaj

Musisz zmienic Prenatal na inna mieszanke -jest ich cala masa -
najlepiej zadzwon do swojego ginekologa.

Pozdrawiam

regen

4. Data: 2002-07-31 20:40:00

Od: AWoj <a...@o...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR napisał:
> [...]
> zwiazku z tym pytania dwa
> 1. zazywac dalej czy dac sobie spokój?
> 2. czy jest jakis zestaw witaminek dla ciążarówek bez pierwiastków

Moja koleżanka po Prenatalu też się źle czyła, ale po Materne było ok.
Spróbój.
Pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2002-07-31 21:55:08

Od: h...@b...uni.torun.pl (Henryk Rozycki) szukaj wiadomości tego autora

"HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> wrote:

[.....]

> Myślę, ze jest to spowodowane tym, ze
>zawiera on cynk a tak samo wymiotowalam po preparatach cynkowych, które
>kiedys tam probowalam zazywac w celu wzmocnienia włosów itd.

W jakiej formie jest cynk w Prenatalu: w formie: 1) soli
nieorganicznej (siarczan), czy tez 2) soli aminokwasu/hydroksykwasu
(asparaginian, mleczan) ?

Sole nieorganiczne Zn dzialaja b. silnie drazniaco na zoladek (opisany
objaw jest raczej typowy; niekiedy zalecane jest przyjmowanie takiego
preparatu na 20-30 min. przed jedzeniem - na czczo). Poza tym Zn
z soli nieorganicznych jest bardzo slabo przyswajalny.

Zn z soli aimokwasow/hydroksykwasow (ktorych aniony moga tworzyc
chelaty z atomami Zn) jest duzo lepiej przyswajalny i tego typu
preparaty nie powinny zbytnio draznic zoladka.

Pozdrawiam,

Henryk

/ \ Henryk Rózycki, mailto:h...@b...uni.torun.pl
|o | http://www.biol.uni.torun.pl/~henroz
\_/ ICQ UIN: 10899456
/|\_______________________________________________

6. Data: 2002-07-31 22:07:03

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henryk Rozycki" <h...@b...uni.torun.pl> napisał w wiadomości

> W jakiej formie jest cynk w Prenatalu: w formie: 1) soli
> nieorganicznej (siarczan), czy tez 2) soli aminokwasu/hydroksykwasu
> (asparaginian, mleczan) ?

Have no idea:-)) Na opakowaniu jest jedynie cynk.....25mg. Moj zoładek
jednakze informuje mnie kazdorazowo ze jest (ów cynk) w formie absolutnie
nieprzyswajalnej:-))

Aaa i jeszcze cos na jakies stronce typu bajbus, edziecko albo cos w ten
desen spotkalam sie z opinia ze kobiety we wczesnej ciazy nie powinny w
ogole lykac witamin - bylo tam napisane np ze hiperwitaminoza wit A moze byc
szkodliwa. No to w koncu łykac czy nie?:-))

HaNkA ZaSęPiOnA

7. Data: 2002-08-01 08:39:52

Od: "Zoozka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie gratuluję małego ReDhUnTeRkA !
Pozdrawiam i życzę szczęścia !
Zoozka

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> napisał w
wiadomości news:ai9n1k$m7v$1@news.tpi.pl...

8. Data: 2002-08-01 08:45:33

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zoozka" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> Serdecznie gratuluję małego ReDhUnTeRkA !

OO, dziekuje:-)) Klan ReDhUnTeRoW rośnie i mamy w planie podbój swiata:-)))

> Pozdrawiam i życzę szczęścia !

Równiez serdecznie pozdrawiam(y) i sle(my) mnoostwo booziaczków:-))

HaNkA Z JuNiOrEm:-)))))

9. Data: 2002-08-01 17:16:09

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
byc
> szkodliwa. No to w koncu łykac czy nie?:-))

Witam
ja również jestem ciężarówką bez brzucha jeszcze (11 tydzień) i jak na razie
łykam tylko folic i duphaston (a to już z powodów malutkich problemów na
początku ciąży). O witaminy pytałam i lekarz powiedział mi, że na razie - do
końca 3 miesiaca nie ma potrzeby łykać żadnych witamin.
Myślę, ze musisz po prostu dopytać się lekarza o te witaminy (i jeżeli
stwierdzi, ze jednak masz coś brać to poprosić o zmianę na inny lek, w
którym cynku nie będzie skoro Ci nie służy)...

Pozdrawiam Ciężarówkę z malutkim brzuszkiem

Monika
Ciężarówka z brzuszkiem ciut większym:-))))

10. Data: 2002-08-03 13:21:31

Od: ulapod <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
> ale po zazyciu Prenatalu wymiotuję. Myślę, ze jest to spowodowane tym, ze

Ja wymiotowałam po Prenatalu i Maternie. Mój ginekolog powiedział, ze
spowodowane to jest zawartością drożdzy w obu preparatch (mówil, ze nie raz
się juz spotkał z taką reakcją u pacjentek). Kazał przestawić się na Falvit
i wszystko było ok. Jak juz mineły mi mdłości wróciłam do Materny (ok. 5
miesiaca).

Pozdrawiam i życzę spokojnej ciaży!
--
Ula i Basia (10.10.01)

Łódź

Zwiazki toksyczne
tlenek etylenu - dzialanie rakotworcze...
podwyzszone OB
Re: Palenie marihuany.
Re: z PAP