Re: Palenie marihuany.

1. Data: 2002-07-31 11:31:22

Temat: Re: Palenie marihuany.
Od: "StandBy" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> jak bedziemy sugerowac mlodzierzy ze gorzej jest pic wodke niz palic
> trawke to....

nie trzeba nic sugerowac - po prostu taka jest prawda...
nie wiem czy wiesz, ze nalog nikotynowy ze zwgledu na sile uzaleznienia
porownuje sie do heroinowego - tyle, ze palacz nie wyladuje na detoxie -
natomiast marihuana uzaleznia o wieeeeele slabiej niz papierosy i rzucanie
palenia papierosow jest nieporownywalnie trudniejsze niz rzucanie
marichuany...powiedzialbym nawet, ze marychy nie trzeba rzucac, tylko
zwyczajnie przestajesz ja palic - sprobuj tak zrobic z papierosami po 16
latach palenia - science fiction...
chociaz mi sie udalo:))))
postroofki:)

Janusz vel StandBy