Cięcie palet

11. Data: 2008-12-09 11:18:32

Temat: Re: Cięcie palet
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ghlhfv$f06$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> No jasne, że tak sięgasz, ale nie utniesz w ten sposób przy samym klocku.

do spalenia nie ma to żadnego znaczenia, czy utne przy klocku czy nie

12. Data: 2008-12-09 11:57:09

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" <S...@j...pl> napisał w wiadomości
> Tego oto dnia 2008-12-09 10:51, Niejaki/a gasper bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> I jaka masz szybkosc ciecia ta wyrzynarka???
> Wiesz jakos nie wyobrazam sobie ciecia duzej ilosci palet wyrzynarka. IMO
> tylko pila tak jak radzil Jacek.

ja nie tne od razu wszystkich tylko 2-3 jak potrzebuje za jednym razem - trwa to
chwile :)

13. Data: 2008-12-09 11:59:52

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do palenia nie, ale dla estetyki ma kolosalne znaczenie ;-)
No i więcej się zmieści w mojej małej szopce, jak nie ma przy klockach
"kikutów".
Jacek

14. Data: 2008-12-09 13:43:33

Od: ss <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Najszybciej idzie najzwyklejszym najprostszym zwykłym prostym jak drut
łomem :)

oduct&prod_id=80

15. Data: 2008-12-10 07:57:52

Od: "Jackare" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbijanie tego
> ręcznie jest czaso- i pracochłonne, a nie będę miał tego tyle żeby w piłę
> łańcuchową inwestować. Próbował ktoś? Są wogóle tarcze do drewna do takich
> szlifierek?

Są takie tarcze. Metalowe z łańcuchem na obwodzie. Koszt takiej tarczy to ok
40-60 zł. co razem z kątówką zbliża cię do 100 zł. Za ok 200 kupisz
elektryczną piłę łańcuchową. Masz kominek to piła ci się przyda także "na
później" do klocków belek itp. Za 130 zł kupisz pilarkę tarczową - to także
zdecydowanie lepsze niż cięcie kątówką.

Praca taką tarczą nie należy do bezpiecznych i to raczej jest pomocniczy
erzac do prac w trudniejszych miejscach niż konkretne narzędzie. Widziałem
jak kątówka z tarczą do cięcia którą odbiło od drewna ucięła facetowi palec.
Doszyli mu go i złożyli ale nim nie włada.

Magiel
Blat z Dekoratorni
Pompa wodna przy kominku.
Jak to ogrzać?
żonie zachciało się zmywarki do zabudowy....