żonie zachciało się zmywarki do zabudowy....

1. Data: 2008-12-07 19:36:56

Temat: żonie zachciało się zmywarki do zabudowy....
Od: "tango" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam małą zagwozdkę, otóż jak w temacie mamy kupić zmywarkę do zabudowy. A
tak dokłądniee to ja mam kupić bo żona wybrała ;) I jak jak się okazało
problemem nie jest sprzęt tylko meble. Mamy zestaw mebli Nika Klon,
sprzedwca sprzedaje szafkę pod zmywarkę, ale bez frontu...

Gdzie szukać takiego frontu? Tylko nie mówcie, że jeździć po praktikerach,
szukać czegoś podobnego i dociąć ....?

2. Data: 2008-12-07 19:55:40

Temat: Re: żonie zachciało się zmywarki do zabudowy....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2008 20:36:56 +0100, tango napisał(a):

> [...]
> sprzedwca sprzedaje szafkę pod zmywarkę, ale bez frontu...
>
> Gdzie szukać takiego frontu? Tylko nie mówcie, że jeździć po praktikerach,

Tu?
http://meblenajtaniej.pl/fronty_nika.php

3. Data: 2008-12-07 19:57:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 7 Dec 2008 20:55:40 +0100, Ikselka napisał(a):

> Tu?
> http://meblenajtaniej.pl/fronty_nika.php

Albo tu?
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=nika+and+klon+an
d+fronty&lr=

5. Data: 2008-12-07 21:29:58

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

tango pisze:
> [...]
> okazało problemem nie jest sprzęt tylko meble. Mamy zestaw mebli Nika
> Klon, sprzedwca sprzedaje szafkę pod zmywarkę, ale bez frontu...

Czyli klasyczne "kup pan cegłę"?
Raczej szafka pod zmywarkę jest Ci niepotrzebna.
Zmywarkę wstawiasz pomiędzy istniejące szafki, przykręcasz do niej front
i gotowe.

> Gdzie szukać takiego frontu? Tylko nie mówcie, że jeździć po
> praktikerach, szukać czegoś podobnego i dociąć ....?

Uogólniając, rozmiar frontu zmywarki nie jest uniwersalny. O ile
zmywarki z ukrytym panelem wysokość frontu będą miały tak jak reszta
frontów, to szerokość już trzeba dobrać do zmywarki.
A jeśli zmywarka bez ukrytego panelu, to i wysokość trzeba dociąć.

--
Pete

4. Data: 2008-12-07 21:29:58

Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tango" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sprzedwca sprzedaje szafkę pod zmywarkę, ale bez frontu...
>
> Gdzie szukać takiego frontu? Tylko nie mówcie, że jeździć po praktikerach,

A po co szafka pod zmywarkę??? Urządzenie przecież wstawia się pomiędzy
szafki i na to front...

6. Data: 2008-12-07 23:35:30

Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Były takie warianty w studiach, całkiem wygodną wysokość za- i rozładunku się
dostaje.
JaC

-----

7. Data: 2008-12-07 23:50:10

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pete pisze:

> Raczej szafka pod zmywarkę jest Ci niepotrzebna.
> Zmywarkę wstawiasz pomiędzy istniejące szafki, przykręcasz do niej front
> i gotowe.

A co jeśli ktoś ma zmywarkę na końcu zabudowy jak ja :)

8. Data: 2008-12-08 14:23:44

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> A co jeśli ktoś ma zmywarkę na końcu zabudowy jak ja :)

To znaczy, że masz nieergonomicznie zaprojektowaną kuchnię. Zaprojektuj
ponownie i zrób remont.
:-)

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

9. Data: 2008-12-08 14:24:59

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> szerokość już trzeba dobrać do zmywarki.
> A jeśli zmywarka bez ukrytego panelu, to i wysokość trzeba dociąć.

Są 4 kombinacje.
Szerokość 45 lub 60.
Wysokość na całą szafkę, lub krótsze pokazujące panel sterujący.

10. Data: 2008-12-08 17:23:32

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Są 4 kombinacje.
> Szerokość 45 lub 60.

teoretycznie tak, ale te 60 może okazać się 59 lub 61 :-)

robert
www.sabina.studioonline.pl

pralka Bosch WFL1200 nie płuka
Dobra i trwała patelnia na płytę elektryczną ?
Ścianki działowe.
Problem z odpływem wody
czyszczenie Junkersa w łazience