Jak to ogrzać?

1. Data: 2008-12-07 20:26:02

Temat: Jak to ogrzać?
Od: Areq <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wprowadziłem się do wynajmowanego mieszkania na 3 piętrze
kamienicy z lat 30-tych XX wieku.
Mieszkanie ma 65m2, z czego kuchnia 7m2, łazienka 7m2, salon 26m2,
sypialnia 18m2, korytarz 7m2 (mniej więcej). Sypialnia jest pokojem
narożnym, salon umiejscowiony jest na jednej ze ścian budynku, a
kuchnia od podwórka. Wszystkie pomieszczenia (poza łazienką gdzie
sufit został obniżony) mają około 3,5m wysokości. W mieszkaniu
wszystkie okna są wymienione na plastikowe i z tego co sprawdziłem są
szczelne. W sypialni i salonie jest jedno podwójne ono balkonowe o
wysokości 3,3m oraz jedno podwójne okno o wysokości 2,3m. Mieszkanie
jest ogrzewane kaloryferami żeliwnymi (sypialnia 17 wąskich żeberek,
salon 12, kuchnia 3). W łazience i korytarzu brak ogrzewania.
Wszystkie kaloryfery ciepłe i raczej nie są zapowietrzone.

To był raczej długawy wstęp, a teraz czas przejść do sedna sprawy...

Nie jest jeszcze jakoś mocno zimno na zewnątrz, a mimo to w mieszkaniu
jest chłodnawo (najgorsze jest wyjście rano spod kołdry). Trochę
obawiam się o to co będzie gdy przyjdzie zima.

Czy znacie jakieś sposoby aby jakoś to mieszkanie ocieplić stosunkowo
niskim kosztem?

Pozdrawiam
Arek

2. Data: 2008-12-08 19:44:32

Temat: Re: Jak to ogrzać?
Od: "wolim" <t...@n...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Podstawowe pytanie: jak zasilane są te żeliwne kaloryfery?

Z sieci miejskiej? Z własnego pieca?

Pzdry,
/\/\\/\/

3. Data: 2008-12-11 09:47:11

Od: Areq <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Gru, 20:44, "wolim" <t...@n...pisz> wrote:
> Podstawowe pytanie: jak zasilane są te żeliwne kaloryfery?
>
> Z sieci miejskiej? Z własnego pieca?

Zasilane są z sieci miejskiej. Podobno dopiero jak będą faktyczne
mrozy to ma być wyższa temperatura wody zasilającej kaloryfery.
Tak na dobrą sprawę temat zamienia się z jak to ogrzać na jak i co
zaizolować zeby mieszkanie traciło mnie ciepła.

Pozdrawiam
Arek

4. Data: 2008-12-11 10:39:14

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Gru, 10:47, Areq <a...@g...com> wrote:
> Tak na dobrą sprawę temat zamienia się z jak to ogrzać na jak i co
> zaizolować zeby mieszkanie traciło mnie ciepła.

W wynajmowanym mieszkaniu? W grudniu?

Nijak?

Goraca wspolokatorka do lozka i cieple
kalesony poza lozkiem.

żonie zachciało się zmywarki do zabudowy....
pralka Bosch WFL1200 nie płuka
Dobra i trwała patelnia na płytę elektryczną ?
Ścianki działowe.
Problem z odpływem wody