Ciecierzyca pytanie....

1. Data: 2004-09-06 16:40:54

Temat: Ciecierzyca pytanie....
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów.
Ostatnio po spędzeniu bezsennej nocy skakałem po kanałach w TV i natknąłem
się na dość ciekawy program kulinarny. Był tam pokazany coś a'la fast food z
tym że serwowano tam danie, którego głównym składnikiem była ciecierzyca.
Nie oglądałem od początku ale od razu mnie to zafascynowało. Jest to potrawa
bliskiego wschodu, ale nie wiem czy arabska czy turecka a może z jakiegoś
zakątka Azji, nawet nazwy nie zapamiętałem dokładnie ale brzmiało coś jak
"fafele". Wyglądało to tak ze ciecierzycę, pietruszkę, albo seler naciowy
(dokładnie nie wiem), przyprawy (sól, pieprz) przekręcało się przez
maszynkę, następnie dokładnie mieszało, formowało się niewielkie kulki i
wkładało do gorącego tłuszczu, jak frytki. Potem to do chlebka pitta i
surówka (do wyboru) i sosy (do wyboru). Podaję się podobnie jak kebab. Czy
ktoś może wie jak się toto dokładnie przyrządza i jak się toto nazywa.
Googlowałem dziś cały dzień bezskutecznie.

Pozdrawiam smacznie
Kri$ P

--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

1. Data: 2004-09-06 16:59:46

Temat: Re: Ciecierzyca pytanie....
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kri$" wrote:

> [...]
> ktoś może wie jak się toto dokładnie przyrządza i jak się toto nazywa.
> Googlowałem dziś cały dzień bezskutecznie.

Potrawa ta nazywa sie falafel. W googlu pewnie znajdziesz przepisy.
MB

1. Data: 2004-09-06 17:05:29

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

Czy

> Potrawa ta nazywa sie falafel. W googlu pewnie znajdziesz przepisy.
> MB

MADZIU JESTEŚ WIELKA !!!!! .......
Dziękuję

--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

1. Data: 2004-09-06 17:38:32

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ wrote:
> [...]

> ktoś może wie jak się toto dokładnie przyrządza i jak się toto nazywa.
> Googlowałem dziś cały dzień bezskutecznie.

sprobuj wklepac falafle (falafel), znajdziesz przepisy bez trudu
no i podaja to w kazdej dobrej kebabowni :)

wiku

1. Data: 2004-09-06 18:37:18

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> sprobuj wklepac falafle (falafel), znajdziesz przepisy bez trudu
> no i podaja to w kazdej dobrej kebabowni :)
>
> wiku

Wielkie dzięki, już znalazłem, oczywiście pokręciłem nazwę i dlatego googiel
moogiel nic mi nie podpowiedział.

Pozdrówki.
Kri$ P

--