Re: Ciekawa strona internetowa

Data: 2007-12-19 11:05:50
Temat: Re: Ciekawa strona internetowa
Od: "Dirko" <d...@n...pl>

W wiadomości news:fkailg$5sa$1@nemesis.news.tpi.pl Krzysztof Hajduk
<k...@a...pl> napisał(a):

> Łukasz, nie przejmuj się tymi uwagami, wiek robi swoje i wielu
> "pierniczeje" na starość, a niektórzy znacznie wcześniej, głównie
> teoretycy ogrodowi, zamilowani w polskiej gramatyce. Rób swoje!

Hejka. Wydaje mi się, że młody naukowiec powinien swoje teksty
dopracowywać pod każdym względem a nie tylko merytorycznym. Wszystkie uwagi,
nawet nieżyczliwe i nieobiektywne, z pokorą starać się wykorzystać do
doskonalenia warsztatu.
Wskazana też jest skromność. Czy strona (publikacja) jest interesujaca,
czy nie powinni ocenić jej czytelnicy (recenzenci) a nie sam autor. :-)
Osobiście przyznaję, że strona "Interesujące rośliny w ogrodzie..." mi
się podoba i myślę, że dobrze się stało, że powstała.
Co do uwag to podzieliłbym pierwszą zakładkę na dwie części: o mnie oraz
oddzielnie mój ogród.
W zdaniu: " W okolicy domu gleba się różni i jest też bardziej suchsza
oraz z większą zawartością piachu." zauważyłem dwa błędy. Po pierwsze albo
gleba suchsza albo bardziej sucha (stopniowanie przymiotników) a po drugie
jaki piach? Gdy charakteryzuje się właściwości glebowe nie używa się
terminologii beletrystycznej tylko fachowej, czyli powinno być piasek.
Pozdrawiam perfekcyjnie Ja...cki