Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.

41. Data: 2009-03-18 21:52:02

Temat: Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa. [ot]
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.03.2009, o godzinie 22.34.46, na pl.soc.dzieci.starsze, Lukasz
Kozicki napisał(a):

> P.S. mogłabyś się postarać nie kaszanić tak potwornie cytatów?
> Jeśli Twój czytnik nie potrafi automatycznie korygować, to rób
> to ręcznie, bardzo proszę.

To ten amerykański luuuuuuzzzz... i gazetowe niusy przez www tak na
świetnie wykształconych w klasach 1-3 ludzi działają.

*Habeck*
- Schutzbach

42. Data: 2009-03-18 21:53:31

Temat: Re: Ciekawe co z tego wyniknie? Reforma szkolnictwa.
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.03.2009, o godzinie 22.51.40, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> toz Ci juz napisalam :) no ale rzeczywiscie to dla Ciebie nie musi
> byc "pro"....(zaczynam rozumiec czemu ta wczesna edukacja jest tak wazna dal
> Ciebie)

iwon(k)a, potraktój mnię jak pszetszkolaka. Napisz, albo daj linka do pro,
kture kompensuje anty. Coś o czym pisłaś.

*Habeck*
- Schutzbach

43. Data: 2009-03-18 21:55:44

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.03.2009, o godzinie 22.45.10, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> a inni maja takie same problemy, czy tylko Ty???

Mają. Ale nie inni, tylko Ty. Ja to już druga osoba, która zwraca Ci na to
uwagę więc się zastanów głęboko, czy problem leży w innych czy w Tobie
(Twoim stylu cytowania).

*Habeck*
- Schutzbach

44. Data: 2009-03-18 21:56:32

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Tak.

ano.

> LOL. Jak ja lubię to Twoje "wujek dobra rada" poklepywanie po ramieniu.

"ciocia" jesli juz :)

> To o czym piszesz jak piszesz:
> "Takze edukuj dziecko I w domu, a
> jesli sie bedzie nudzilo, to zawsze mozna jakies kolka zainteresowan, i
> inne
> pozaszkolne aktywnosci wprowadzic. "

o szkole. O tym, ze ja sie tez nudzilam, i o tym, ze edukacja to nie tylko
nudy w szkole.

> To sprawi, że dziecko nie będzie się w szkole nudziło z nadmiaru materiału,
> który już zna?

to sprawi, ze nie zaprzepascisz dziecka zdolnosci. Szkoly publiczne "in
general" maja zlepek i tych lepszch, i tych gorszych uczniow. Przynajmniej
za moich czasow mialy. Wszyscy Ci, co nawet nudzili sie w szkole, wyszli na
ludzi i to calkiem dobrze.

i.

45. Data: 2009-03-18 21:57:11

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18.03.2009, o godzinie 22.43.54, na pl.soc.dzieci.starsze, Iwon(K)a
napisał(a):

> Rodzice
> dbali.

Widać. Zamiast geniuszkę posłać rok wcześniej do pierwszej klasy to kazali
jej się nudzić w szkole.

*Habeck*
- Schutzbach

46. Data: 2009-03-18 21:58:42

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> iwon(k)a, potraktój mnię jak pszetszkolaka. Napisz, albo daj linka do pro,
> kture kompensuje anty. Coś o czym pisłaś.

prosze Cie uprzejmnie.

"Wynik Konca edukacji imo nie
zalezy tylko od jakosci tej pierwszej klasy, nawet tej drugiej a nawet tej
trzeciej. Takze spoko. Wyjdzie na ludzi to Twoje dziecko, a to nie tylko od
szkoly zalezy."

"ja tez sie nudzilam, i jakos sie przezylo :)

(...)

kurcze chyba przesadzasz. Ja wiem, ze rodzicom zwykle strasznie zalezy na
wychowaniu edukcyjnym swojej pociechy, ale zapewniam ze szkola podstawowa a
szczegolnie poczatki, to mozna nadrobi, zaprzepascic i wszystko zmienic
jeszcze w kolejnych latach edykacji. Moze nie nalezy az tak strasznie robic
z igly widly, bo czesc edukacji to rodzice i rodzina, a nie tylko szkola,
szczegolnie wlasnie w tym wieku malolata. Takze edukuj dziecko I w domu, a
jesli sie bedzie nudzilo, to zawsze mozna jakies kolka zainteresowan, i inne
pozaszkolne aktywnosci wprowadzic. "

no, a teraz do roboty Habeck :)

i.

47. Data: 2009-03-18 21:59:47

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mają. Ale nie inni, tylko Ty. Ja to już druga osoba, która zwraca Ci na to
> uwagę więc się zastanów głęboko, czy problem leży w innych czy w Tobie

a kiedy mi zwrociles uwage co do cytowania??

i.

48. Data: 2009-03-18 22:02:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck Colibretto pisze:
/ciach/

Histeria IMO. Obowiązek szkolny jest o tyle uciążliwy, że dziecko ma np
4 godziny lekcyjne, a potem nie wiesz co z nim zrobić, przedszkole jest
wygodniejsze.

--

Paulinka

49. Data: 2009-03-18 22:04:30

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a napisał/wrote dnia/on 2009-03-18 22:45:

> a inni maja takie same problemy, czy tylko Ty???

Każdy kto korzysta z normalnego czytnika - a nie interface'u www -
ma podobne problemy przy czytaniu postingów z popsutym cytowaniem.
Wyglądają one np. tak: http://lukasz.kozicki.pl/i.gif - a mogłyby
wyglądać np. tak: http://lukasz.kozicki.pl/h.gif

Pozdr,
--
ŁK

50. Data: 2009-03-18 22:05:02

Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rozumiem. Mam zarabiać pracując na 1 na etacie, a na drugi etat
> zajmować się homeschoolingiem, przy okazji dbając o ugruntowanie
> w dziecku przekonania, że w szkole uczyć się nie warto.

szkola dla "kazdego", a to ma w sobie podstawowka publiczna, (szczegolnie
taka ktora nie odizolowuje zdolniejszych, i tworzy dla nich klas itp) nie
zaspokoi kazdego w jego zdolnosciach- szczegolnie w klasach mlodszych. Takze
przykro mi, ze to teraz musiales odkryc, iz nie wystarczy wyslac dzieciaka
do szkoly a po pracy walnac sie w fotel ogladajac mecz. Znaczy wystarczy,
jesli chcesz zeby sie dziecko mniej wiecej rozwijalo jak dziecko pijaka
sasiada. Przykro rowniez, ze uczysz dziecko iz, zdobywanie wiedzy i
odkrywanie swiata odbywa sie tylko w szkole, a mamusia i tatus sa od podania
na talerz i zgaszenia swiatla wieczorem.

> Gratuluję.

dzieki.

i.

odwiedziny sympatii, czyli gość w dom - Bóg wi po co ;-)
przemoc ekonomiczna rodzica wobec dziecka
pomysł na instrument muzyczny dla przedszkolaka
[press] jak zdobyć miejsce w przedszkolu
suche włosy - pomocy !