Re: Ciekawość...

Data: 2011-05-24 07:40:17
Temat: Re: Ciekawość...
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl>

Sorry, że tak to ujmę ale dla mnie to co napisałeś to trochę jak druga
strona bajkowego lustra.
Hipnoza ma pomóc odtworzyć czas przeszły, a nie to czego nie było.
Bardziej to co napisałeś kojarzy mi się z seansem spirytystycznym (znam
osoby które brały udział w takich seansach i tak właśnie to opisywały - ale
ja mam nieco sceptyczne podejście do takich opowieści, szczególnie mając na
uwadze, że owiane jest to zwykle jakąś zaprzysiężoną tajemnicą, o której nie
wolno opowiadać). Mam tu na myśli przemawianie przez medium oraz
sprowadzanie złych duchów, tabliczki ouija i inne czary mary. Trochę
oddalam się od tematu... ;)