Re: Cienie do powiek

Data: 2002-10-05 16:24:58
Temat: Re: Cienie do powiek
Od: "Julianna" <a...@t...pl>

Ja polecam mojego ukochanego Inglota. Kolorow cieni mnostwo... Tylko nie
recze 100% za trwalosc- u mnie trzymaja sie super, natomiast na oczkach
kolezanki staly sie szybko niewidoczne...
Ale i tak przypuszczam ze predzej czy pozniej ktoras z grupowiczek poleci Ci
baze Art Deco, na ktorej podobno wszystkie cienie trzymaja sie super...

Julianna, ktora jeszcze nie nabyla sobie Art Deco:)