Cienki prezydent.

61. Data: 2016-02-27 09:39:44

Temat: Re: Cienki prezydent.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 08:43, Kviat pisze:

> [...]
> Tylko debil może uważać, że bezsensowne "oddanie życia" jest cokolwiek
> warte.
> Jakby wszyscy dali się "postraszyć bardziej" i wszyscy by dzisiaj nie
> żyli (tylko kretyn mógł coś takiego wymyślić), to kto by komunę
> obalił? Miałabyś drugą Koreę Płn.
>
> Ale nieee... lepiej dać żonę i dzieci zgwałcić, dać sobie powiesić
> akumulator na jajach, dać się wywieźć w czarnym worku...
> Martwy, gówno zrobił, pozwolił innych skrzywdzić - ale za to jaki
> BOHATER!
>
> Wy macie tak nasrane w dyńkach, że aż dziwne, że zostało wam miejsce

No dokładnie, dokładnie.

Ewa

62. Data: 2016-02-27 09:42:37

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

W dniu 26.02.2016 o 23:46, XL pisze:

>No cóż, Jarcio też żyje, przypominam. ;->

Trzynastego grudnia mógł spać do południa, kto zapewnił temu działaczó
opozyncji taki konfort? Tylko esbecja mogła.

63. Data: 2016-02-27 10:17:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2016 o 09:42, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
pl...

> Trzynastego grudnia mógł spać do południa, kto zapewnił temu działaczó
> opozyncji taki konfort? Tylko esbecja mogła.

Albo był tak mało znaczącym pionkiem, że o nim zapomnieli. A teraz
zgrywa pierwszego bohatera.
Chociaż wątpię.

Ewa

64. Data: 2016-02-27 10:43:07

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

> Albo był tak mało znaczącym pionkiem, że o nim zapomnieli. A teraz
> zgrywa pierwszego bohatera.
> Chociaż wątpię.

Czasem trzeba czekać, nauka pisania czasem trwa i trwa.

magistra vitae

65. Data: 2016-02-27 12:11:50

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dokładnie, dokładnie.

Problem z Bolkiem jest taki, że on wykonywał polecenia Kiszczaka i oficerów
prowadzących. Przez jego donosy MORDOWANO ludzi

--

Chiron

66. Data: 2016-02-27 21:07:45

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-02-27 o 12:11, Chiron pisze:

> Problem z Bolkiem jest taki, że on wykonywał polecenia Kiszczaka i
> oficerów prowadzących. Przez jego donosy MORDOWANO ludzi

Problem z tobą jest taki, że masz urojenia.
Nie wiesz czy tak było, ale nie przeszkadza ci to bredzić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

67. Data: 2016-02-27 21:43:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

Problem z tobą jest taki, że masz urojenia.
Nie wiesz czy tak było, ale nie przeszkadza ci to bredzić.

Problem z pisowcami jest taki że za komuny byli partyjniakami a teraz najmocniej
mordy drą i to nie na podkładane przez ich towarzyszy dowody.

68. Data: 2016-02-27 22:59:00

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał w wiadomości

> Problem z tobą jest taki, że masz urojenia.
> Nie wiesz czy tak było, ale nie przeszkadza ci to bredzić.
Tylko Wyszkowski- a nie jest jedynym. Inni mówią o kilku innych sprawach
(jak śmierć niewinnego człowieka, którego zabiło SB myśląc, że to osoba, na
którą doniósł Bolek, że jedzie zawieźć list do Gierka)
" ...Jestem w posiadaniu zeznań płk. Pastorczaka, który w śledztwie
prowadzonym przez prokuraturę w Warszawie ws. kradzieży akt SB przez Lecha
Wałęsę zeznał, że zostało zabrane sprawozdanie z rozmów z funkcjonariuszami
z 14 i 15 grudnia 1971 r. W moim przekonaniu jest to dowodem, gdy 15 grudnia
rano Wałęsa wszedł do gabinetu dyrektora i wezwał do wyjścia na ulice, by
uwolnić naszych kolegów, to działał na zlecenie komunistycznych służb. Winny
jest temu, że przeciwko tym robotnikom wysłano oddziały ZOMO i doszło do
mordów. Gdy wezwał do ataku na więzienie i komendę milicji, to ma krew na
rękach. W archiwum IPN są stenogramy z 1981 roku, gdy w swoich stronach
rodzinnych mówił o sobie, że ma krew na rękach, za Grudzień '70. Dziś temu
zaprzecza i próbuje się wyprzeć"

> Powrotu do zdrowia życzę.

Właściwie to nie wiem, czemu ci odpowiadam.
:-)

--

Chiron

69. Data: 2016-02-27 23:45:09

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 08:28:59 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> To przestań to robić.

> Nigdy się tego nie dowiesz. To są poziomy dla ciebie nieosiągalne.

O tak! - takie dno trudno osiagnac bez pomocy :->

70. Data: 2016-02-27 23:47:09

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 27 lutego 2016 08:43:03 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> [...]
>
> Ale nieee... lepiej dać żonę i dzieci zgwałcić, dać sobie powiesić
> akumulator na jajach, dać się wywieźć w czarnym worku...

Powiedz no mi, dziumdziusiu, JAK ty odroznisz zdrajce od bohatera, kiedy dla ciebie z
definicji zdrajcy to bohaterowie...

Szela
Komunizm a kapitalizm
Mark Passio - Prawdziwe Prawo