Cierpie

1. Data: 2003-03-29 10:08:24

Temat: Cierpie
Od: Magdalena Nawrocka <m...@w...fr> szukaj wiadomości tego autora

CIERPIE

"Cierpie, wiec jestem."
- Alfred Aleksander Konar

Wiele sie w zyciu nacierpialam. Czy poszly zupelnie na
marne te bolesne lata? Czy ich pamiec nie czyni mnie
dojrzalsza, bogatsza? Choc nawet wspomnienie tamtych lat
pelnych cierpienia jeszcze tak boli.

Cierpie, wiec jestem - jak to ladnie brzmi. A gdzie
jest caly bol, ktory za tym stwierdzeniem sie kryje? Gdzie
jest rozpaczliwa desperacja na mysl, ze cierpienie nie ma
juz kresu? Gdzie sa zaprzepaszczone nadzieje na piekne lata
dojrzalego wieku? Gdzie sa zludne marzenia, ze los
przyniesie poprawe?

Cierpie - to takie ludzkie. Moge o sobie powiedziec, ze
zasluzylam sobie na miano czlowieka. ZYLAM! Poprzez moj bol
zylam. Zyje w pelni do dzisiaj. To cierpienie nauczylo mnie
zycia, ktore jest wreszcie zdrowe.

Magdalena Nawrocka
www.geocities.com/magdanawrocka

1. Data: 2003-03-29 14:52:44

Temat: Odp: Cierpie
Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Nawrocka <m...@w...fr> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@4...com..
.

Szanowna Pani Magdo!!

Dopiero od kilku dni przegladam artykuly w tym miejscu i chociaz nie
zapoznalam sie jeszcze ze wszystkimi z calym przekonaniem oswiadczam, ze
Pani artykuly sa NAJLEPSZE!
Mam zatem nadzieje, ze nie zniecheci sie Pani tylko dlatego,ze kilku
osobników o zdecydowanie zanizonej objetosci szarej masy, pozwala sobie na
watpliwej jakosci krytyke Pani artykulów.

Zalaczam pozdrowienia zarówno dla Pani jak tez dla innych interesujacych
osób.

Beata

1. Data: 2003-03-29 15:04:39

Temat: Re: Cierpie
Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

>      Dopiero od kilku dni przegladam artykuly w tym miejscu i chociaz nie
> zapoznalam sie jeszcze ze wszystkimi z calym przekonaniem oswiadczam, ze
> Pani artykuly sa NAJLEPSZE!

Artykuły?!?!?!?!
A ja byłam przekonana, że to grupa dyskusyjna!!!
Okazuje się, że to jednak czytelnia czasopism.
;-DDD

V-V

1. Data: 2003-03-29 15:07:04

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

Ja się staram traktować cierpienie, jako punkt odniesienia. Gdy boli,
potrafię docenić to, że nie ma bólu. Taki nadaję sens cierpieniu, jest po to,
by docenić to co się ma. I myślę, że to dobre podejście, ale pewnie do czasu.
Czasem może się wydarzyć, że człowiek jest bombardowany cierpieniem i nie
potrafi tego unieść. Mi się jeszcze nie zdarzyło, żeby ulec. Wszystko to co
było zmieniło mnie na lepsze. Ale nikt nie wie, jakie próby go czekają. Także
nie mogę powiedzieć, że zawsze się podniosę. Tym bardziej, że jestem teraz
szczęśliwa, a to bardzo wiele do stracenia :).

Pozdrawiam...
Magdalena Chlebna
www.hospicjumzabrze.bmj.net.pl

1. Data: 2003-03-29 16:07:28

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Artykuły?!?!?!?!
> A ja byłam przekonana, że to grupa dyskusyjna!!!
> Okazuje się, że to jednak czytelnia czasopism.
> ;-DDD
>
> V-V

Sznowna Pani!
Jak Pani widzi nie jestem odosobniona w swoich przekonaniach na temat
ARTYKUŁÓW Pani Nawrockiej!

Beta

1. Data: 2003-03-29 17:41:32

Od: "Veronika_Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata:

> Sznowna Pani!
> Jak Pani widzi nie jestem odosobniona w swoich przekonaniach na
> temat ARTYKUŁÓW Pani Nawrockiej!

Zanim zaczniesz odpowiadać na artykuły zamieszczanych na grupach
dyskusyjnych zapoznaj się z:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Polecam :-)))

V-V

1. Data: 2003-03-29 19:58:24

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Veronika_Veronika <v...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b64m0u$m9c$...@n...polbox.pl...
> Beata:

> Zanim zaczniesz odpowiadać na artykuły zamieszczanych na grupach
> [...]

Zapoznałam się, dziękuję, niemniej zdania nie zmienię.

Pozdrawiam,

Beata

1. Data: 2003-03-29 20:12:00

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@o...pl> w news:1805.000005bb.3e85b606@newsgate.onet.pl
napisał(a):

> Artykuły?!?!?!?!
> A ja byłam przekonana, że to grupa dyskusyjna!!!

Terminem "post" określa się wiadomość wysłaną do grupy usenetowej
(dyskusyjnej). Temin ten jest stosowany zamiennie z terminem "artykuł".

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-03-29 20:20:42

Od: "Beata" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Greg <U...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b64uor$2me$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
>
> Terminem "post" określa się wiadomość wysłaną do grupy usenetowej
> (dyskusyjnej). Temin ten jest stosowany zamiennie z terminem "artykuł".

Cieszę się, że nie jestem odosobniona w swoich poglądach. Dziękuję.

Pozdrawiam,

Beata

1. Data: 2003-03-29 20:45:58

Temat: Re: Cierpie - Cięcia Cytatów u Beaty
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata" news:b64v7h$4n8$1@nemesis.news.tpi.pl

[CIACH]

Polecam nauczyć się odpowiadać i CIĄĆ CYTATY !!!
Ustawić sobie też kodowanie liter i zainstalować nowszą wersję OE.

Spontanicznosc
Zdrowienie
Statystyka
kochani ludzie