Ciocia Hunia ma trzeci zawał.

91. Data: 2016-12-13 18:15:38

Temat: Re: Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-13 o 17:37, A. Filip pisze:

> Skoro połowa łamie to nie wyjdziemy na wyjątkowych skurwieli *też* łamiąc?

Wyjdziemy. Nie wiem czy wyjątkowych, ale wyjdziemy.
Nie każdy lubi być skurwielem tak w ogóle, a nie tylko wyjątkowym.
Są tacy, którzy dopiero na etapie "wyjątkowy" zaczynają dostrzegać, że
jest coś nie tak.

Pozdrawiam
Piotr

92. Data: 2016-12-13 18:19:39

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-13 o 18:00, Ikselka pisze:

> Noskont! - my tylko mamy tym łamaczom pozwalać, aby nas o(d)sądzali po
> wenecku (od czci i wiary), po czym bratnio najechali zbrojnie po raz
> kolejny, debilu.

Czyli musimy łamać prawa człowieka u siebie, bo inaczej najadą na nas
zbrojnie państwa członkowskie UE?
Co ty palisz? :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

93. Data: 2016-12-13 18:20:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Chciałaś napisać do deportacji. Pomyliły ci się te trudne słowa.

Deportacji nie potrzebujesz - możesz bezwizowo przemieścić się do
odpowiedniej kliniki w UE - więc niczego nie mylę, żywy trupie.

--
XL

94. Data: 2016-12-13 18:21:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> Nie każdy lubi być skurwielem tak w ogóle, a nie tylko wyjątkowym.
> Są tacy, którzy dopiero na etapie "wyjątkowy" zaczynają dostrzegać, że

A ty kiedy zaczniesz?

--
XL

95. Data: 2016-12-13 18:25:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> Czyli musimy łamać prawa człowieka u siebie, bo inaczej najadą na nas
> zbrojnie państwa członkowskie UE?
> Co ty palisz? :)

Nie stać cię.

--
XL

96. Data: 2016-12-13 18:45:53

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-13 o 18:20, Ikselka pisze:

> Deportacji nie potrzebujesz - możesz

A pewnie, że mogę :) I cieszy mnie to, że takich ja ty to boli :)

> bezwizowo przemieścić się

Tęsknisz za czasami, gdy na paszport trzeba było zasłużyć? Jakoś mnie to
nie dziwi :)

> żywy trupie.

Kwintesencja patriotki-katoliczki.
Nerwy ci puszczają :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

97. Data: 2016-12-13 19:35:51

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-13 o 18:08, Ikselka pisze:

> Jak Unia się już nam dostatecznie wypłaci za wtrącenie nas w 50 lat
> powojennego czerwonokomunistycznego niewolnictwa i terroru i nastąpi
> wyrównanie poziomów życia, to może i o tym pomyślę.

Ależ ty masz bałagan w głowie... UE to ludzie, a nie jakiś abstrakcyjny
byt. Współcześni ludzie.
Ci z lat 50-tych, których zapewne obarczasz swoimi urojeniami o
wtrącaniu, dawno nie żyją albo w najlepszym przypadku piją zupki przez
słomkę. Dziwne, że o czasach zaborów nie wspominasz.

> Ale to musiałabym
> pożyć jeszcze lat przynajmniej ze 100 i też chyba byłoby za krótko :->

Napisz jeszcze petycję do Watykanu o oddanie zagrabionego majątku. Może
się załapiesz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

98. Data: 2016-12-13 20:11:43

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-12-13 18:09, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Chciałaś napisać do deportacji. Pomyliły ci się te trudne słowa.

Oddeportować się można łatwiej niż odeutanować.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

99. Data: 2016-12-13 20:46:56

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2016-12-13 18:09, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Oddeportować się można łatwiej niż odeutanować.

Fakt. I o wiele łatwiej, niż odabortować
--
Chiron

100. Data: 2016-12-13 22:36:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2016-12-13 18:09, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> Oddeportować się można łatwiej niż odeutanować.

Nie zrażaj pana do jego wolności :-|

--
XL

Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump
Maciorewicz ratuje kobiety