Ciocia Hunia ma trzeci zawał.

101. Data: 2016-12-14 11:05:22

Temat: Re: Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-13 o 11:05, Ikselka pisze:
> [...]
pl...

> [...]
> palców.

> Widzę, że są tacy, co "wiedzą" takie rzeczy, ale to ich problem
> (psychiczny) - wieczne poczucie gorszości własnego narodu w wyniku
> nieznajomości jego wielkiej Historii zatracili poczucie narodowej godności
> i dali sobie wdrukować jedyne przeznaczenie - do niewolnictwa.

> Da się? - da się :->
> A serio - staranne omijanie przez ciebie NIEMIECKIEGO autorstwa owego
> procederu wyrywania zębów jest dość zastanawiające.
> Ukryte klękanie?

> Pogadaj mi o reszcie wymienionych przeze mnie państw, nie klękaj przed ww

-praw-czlowieka/
> http://m.onet.pl/biznes/praca/prawo-pracy,19dezr
> https://www.wprost.pl/171812/Hiszpania-lamie-prawa-c
zlowieka
> http://wpolityce.pl/m/swiat/236335-poddano-eutanazji
-fizycznie-zdrowa-kobiete-jej-syn-zaskarzyl-belgie-d
o-trybunalu-w-strasburgu
> Itd bez końca by można.
>
> A podsumowując - polecam:
> http://www.telewizjapolska24.pl/PL-H13/8/1292/gdzie-
tak-naprawde-potrzebna-jest-komisja-wenecka.html

:)
Jeśli już, to Wielkiej Historii, skoro chcesz być purystką :)

Złote palce, złote zęby, widzę, że jesteś pod wrażeniem :) mi się teraz
przypomniał -z rozmowy z Tobą sprzed lat- złoty okoń :) którego smacznie
przyrządzasz na święta :)

Wyobraź sobie taki scenariusz. Gra idzie właśnie o smaczne przyrządzenie
okonia z patelni :) Spotkaliśmy się gdzieś tam i na ten temat
dyskutujemy. Ty jako master, która cieszy się osiągnięciami,
wielokrotnie potwierdzonymi przez szczęściarzy, którzy mieli okazję
kosztować Twojego dzieła, ja, który nie tylko nie ma wątpliwości, że
masz w tym obszarze doświadczenie i spektakularne osiągnięcia, ale i
który potrafi słownie dogłębnie ująć wszystkie walory smakowe Twojego
dzieła, i który jednocześnie omawia z Tobą warunki nowej/lub dalszej,
obopólnie korzystnej współpracy. Z grubsza ok, masz ten klimat? :) To
idziemy dalej :) W pewnym momencie podchodzi do nas -jak gdyby nigdy
nic- jakiś obżartus na krzywy ryj :) powiedzmy, że jest to nasz grupowy
U2 -jest mi winien bodaj dwukrotne publiczne zjedzenie własnego
kapelusza, wiec dobrze tu pasuje :) I teraz ten obżartus -wcinając się w
naszą rozmowę- mówi Tobie w jaki sposób masz przyrządzać swojego okonia,
a mi mówi, że od tej chwili -mimo, że ma wyłącznie doświadczenie w
jedzeniu kapeluszy- będzie gruntownie redagował przedmiot naszej rozmowy.

Twoje doświadczenie mówi Ci, że "intruz", nie wie o czym mówi i
obiektywnie oceniasz, że jego dążenie znacznie obniży wszystkie walory
Twojego dzieła. Z kolei w mojej ocenie intruz, domagając się równego
udziału w kształtowaniu tego, co -jakby nie patrzeć- z pasją budowałaś
przez lata prób i doświadczeń, jawi się jako nieinteligentny burak,
niemający szacunku ani do siebie, ani do osiągnięć innych. W końcu, na
pewnym etapie perswazji, gdy nasza cierpliwość się kończy, postanawiamy
kopnąć intruza w du*ę :)

A teraz do meritum :) między nami ludźmi, ale i całymi społeczeństwami
jest taka niepisana, wymagająca inteligencji i wrażliwości, zasada.
Jeśli dwie -lub więcej- osoby, dwa -lub więcej- społeczeństwa rozmawiają
o interesie, który w 100% -lub tylko w dużej większości- należy i zależy
od nich i jeśli ktoś nowy/trzeci aspiruje żeby w dyskusji mieć wpływ na
kształt tego interesu, to jeśli domaga się identycznej wagi swojego
głosu, to jest zwyczajnym idiotą, a bywa, że i chamem, któremu
najczęściej zamiast złotego rogu :) zostaje tylko sznur :/.

Skoro już jesteśmy przy złocie :) (moje złote palce, Twój złoty okoń,
złote zęby i złoty róg chamskiego obżartusa na krzywy ryj ) to chciałbym
tu skromnie zauważyć, że brak z mojej strony zestawienia Niemców ze
złotymi zębami jest celowy -obnaża przy okazji Twoje uwikłanie w
apriorycznie przyjęte tezy- i wynika z faktu, że do drugiej wojny
światowej skarbce w Szwajcarii nie były puste, a pełne, bo ludzkość nie
próżnowała i z grubsza przed WWII odnotowała kilkanaście_tysięcy
mniejszych lub większych wojen na całej naszej planecie.

Strumień złotej krzywdy, cierpienia w wyniku popełnianego barbarzyństwa
płynął do Szwajcarii przez wieki, tak jak to już -swoimi złotymi
palcami- napisałem :P W czasie WWII Niemcy się dołożyli, oczywiście, ale
bez większego względnego wpływu na istniejące już zasoby szwajcarskich
skarbców.

Wybacz, że nie będę odnosił się do pozostałych Twoich zagajek :)

V.

102. Data: 2016-12-14 11:32:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> palcami- napisałem :P W czasie WWII Niemcy się dołożyli, oczywiście, ale
> bez większego względnego wpływu na istniejące już zasoby szwajcarskich

Ostatnie zdanie pokazuje, jak bardzo ci zależy na umniejszeniu ich "zasług"
w tym względzie i to chyba najbardziej pokazuje twoją zastanawiającą
proniemieckość.Za chwilę będziesz wybielał Hitlera i nazistów.

A Twój wywód o intruzie i złocie, oparty na złotym okoniu, nie ma żadnej
wartości wobec tego, jak lekce traktujesz fakty - bo jeżeli tak właśnie
interpretujesz wszelkie inne, to te interpretacje są niewiele warte - zaraz
wytłumaczę.
Przyczepiłeś się tendencyjnie do złota, nie pamiętając i nie siląc się na
uwiarygodnienie swych pozostałych bzdurek - no i z tej arogancji wyszła
jedna wielka bzdura, bo nie ma czegoś takiego jak złoty okoń. Jest złoty
karaś. W ślad za tym można wątpić w sensowność każdego innego twego
argumentu.

--
XL

103. Data: 2016-12-14 12:02:27

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-14 o 11:32, Ikselka pisze:

> [...]
> jedna wielka bzdura, bo nie ma czegoś takiego jak złoty okoń. Jest złoty
> karaś. W ślad za tym można wątpić w sensowność każdego innego twego

A jeśli jest złoty okoń, to nie dość, że wszystko co napisałem -swoimi
złotymi palcami- :P odzyska dla Ciebie wartość, to jeszcze zjesz
publicznie swój kapelusz i tym samym honorowo dołączysz do U2?

Do U2
U2, przydaj się na coś i powiedz nam czy jest złoty okoń :)

V.

104. Data: 2016-12-14 12:39:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

V <f...@h...com> wrote:

> [...]
> złotymi palcami- :P odzyska dla Ciebie wartość, to jeszcze zjesz
> publicznie swój kapelusz i tym samym honorowo dołączysz do U2?

Nie ma. I nie pisałam o złotym okoniu, tylko o karasiu: 2010-03-20
12:48:35.
Miło było pomóc.

> Do U2
> U2, przydaj się na coś i powiedz nam czy jest złoty okoń :)

Znowu pomogę: jest, jest - knajpa "Złoty Okoń". LOL

A złoto lubię - głównie białe. I brylanty. Tylko na przyszłość nie pomyl z
czymś, jeśli będziesz chciał "kontrargumentować". Albo prezent mi zrobić.

--
XL

105. Data: 2016-12-14 17:15:21

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-14 o 12:39, Ikselka pisze:

> Nie ma.

http://www.wedkuje.pl/wedkarski-rekord/okon/243536
http://www.wedkuje.pl/galeria/okon/243538/277

http://forum.bocian.org.pl/viewtopic.php?p=64022&sid
=3d89d4cf1f42707cdf908352f68c4c1f#64022

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

106. Data: 2016-12-14 18:31:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2016 17:15:21 +0100, Kviat napisał(a):

> http://www.wedkuje.pl/wedkarski-rekord/okon/243536
> http://www.wedkuje.pl/galeria/okon/243538/277
>
> http://forum.bocian.org.pl/viewtopic.php?p=64022&sid
=3d89d4cf1f42707cdf908352f68c4c1f#64022

No i?
Jak się to ma do moich karasi? - a nie złotych okoni?

---
Avast.

107. Data: 2016-12-14 19:31:37

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-14 o 18:31, Ikselka pisze:

=3d89d4cf1f42707cdf908352f68c4c1f#64022

> No i?
> Jak się to ma do moich karasi? - a nie złotych okoni?

Do twoich karasi nijak. Przeczytaj ze zrozumieniem co napisał V.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

108. Data: 2016-12-14 20:08:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2016 19:31:37 +0100, Kviat napisał(a):

=3d89d4cf1f42707cdf908352f68c4c1f#64022

> Do twoich karasi nijak. Przeczytaj ze zrozumieniem co napisał V.

Natentychmiast - jak tylko zaprosisz tych uchodźców. To ilu i kiedy?

---
Avast.

109. Data: 2016-12-14 20:15:11

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.12.2016 o 19:31, Kviat pisze:
> Do twoich karasi nijak. Przeczytaj ze zrozumieniem co napisał V.

V jak Vendetta?

110. Data: 2016-12-14 21:20:24

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-12-14 o 20:08, Ikselka pisze:

> Natentychmiast - jak tylko zaprosisz tych uchodźców. To ilu i kiedy?

Zawsze zmieniasz temat, gdy sprowadzam cię do parteru :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump
Maciorewicz ratuje kobiety