Ciocia Hunia ma trzeci zawał.

51. Data: 2016-11-16 22:00:07

Temat: Re: Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 21:57:44 +0100, Kviat napisał(a):

> Piszemy o twoich pomysłach, a nie o Islandii. O twoim żalu, że tam
> szubienic nie było.

O twoich WYMYSŁACH na temat mojego żalu. Piszemy.

> Wreszcie zrozumiałaś, że bredzisz. Nie bez powodu uciekasz od tematu.

Tylko od ciebie. A ty w dyrdy za mną. Spadówka.

52. Data: 2016-11-16 22:26:28

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2016-11-16 o 16:09, Ghost pisze:

>Masz rację.

Wiem, miszczu pensji minimalnej.

53. Data: 2016-11-16 22:46:01

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-16 o 22:26, Ghost pisze:
> Wiem, miszczu pensji minimalnej.

Przeczytaj jeszcze raz o tej pensji bo znowu nie zaczaiłeś.

54. Data: 2016-11-16 23:04:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Nov 2016 22:46:01 +0100, z napisał(a):

> Przeczytaj jeszcze raz o tej pensji bo znowu nie zaczaiłeś.

Musiałby uszyć mózgownicą, której nie ma.

55. Data: 2016-11-16 23:08:07

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl...

>Przeczytaj jeszcze raz o tej pensji bo znowu nie zaczaiłeś.

"więcej niż najniższa krajowa" naczy bezsprzecznie jestes miszczem pensji
minimalnej miszczuju

56. Data: 2016-11-16 23:08:54

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Musiałby uszyć mózgownicą

Nie potrafię szyć mózgownicą, szydzić i owszem,

57. Data: 2016-11-16 23:48:22

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-16 o 22:00, Ikselka pisze:

> Tylko od ciebie. A ty w dyrdy za mną. Spadówka.

No najlepiej :) Niech się wszyscy od was odpieprzą, żebyście dalej w
spokoju mogli pochwalać KKK, rasizm, faszyzm i bolszewickie metody
wybrańców narodu...

Już ci to tłumaczyłem, ale znowu nie zrozumiałaś: historia lubi się
powtarzać. Faszyzm i bolszewizm może i kolejny raz zdobędzie przewagę,
lokalnie, ale chyba zapomniałaś jak to się skończyło.
Jeszcze się nie nauczyliście, że... historia lubi się powtarzać :) Widać
za słabo po dupie dostaliście :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

58. Data: 2016-11-17 00:20:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
pl...

> "więcej niż najniższa krajowa" naczy bezsprzecznie jestes miszczem pensji
> minimalnej miszczuju

No tak, ewidentnie masz więcej inteligencji niż tasiemiec.
--
XL

59. Data: 2016-11-17 00:44:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> No najlepiej :) Niech się wszyscy od was odpieprzą, żebyście dalej w
> spokoju mogli pochwalać KKK, rasizm, faszyzm i bolszewickie metody
> wybrańców narodu...

Będziemy.

> [...]
> lokalnie, ale chyba zapomniałaś jak to się skończyło.
> Jeszcze się nie nauczyliście, że... historia lubi się powtarzać :) Widać

Historia powtarza się w krótszych i dłuższych interwałach czasowych - ale
tylko jeden system przetrwał w Europie ponad 2000 lat patrząc po drodze na
upadające ideologie i cywilizacje. Trwa w najlepsze nadal i widzi właśnie
upadek kolejnej utopijnej ideologii, kolejnego systemu, który naiwni
pustogłowcy tacy jak ty, żyjący złudzeniami, wierzący w obiecywane im
gruszki na wierzbie, szumnie nazwali "demokracją europejską". Za chwilę w
Europie będą tylko dwa systemy, dwie formacje - muzułmańska i katolicka. O
twojej demokratycznej mrzonce nawet będziesz bał się wspomnieć, służąc
muzułmaninowi w najlepszym razie za odbojnik do drzwi albo za robola, który
na niego pracuje. O tzw. demokracji będziesz bał się nawet śnić. Jeżeli w
ogóle będziesz mógł śnić.

Ale co ja tam się zapędzam - twoja mentalność jest tego typu, że raczej sam
staniesz się muslimem i będziesz równo z innymi ciapatymi tępił swoich
dawnych braci, żeby przeżyć. A rasizm jako pojęcie oraz antyrasizm jako
gorące przekonanie nowi pobratymcy wybiją ci z g.. z dupy raz dwa.

60. Data: 2016-11-17 00:48:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

> Nie potrafię szyć mózgownicą, szydzić i owszem,

Też kiepsko. Raczej rozśmieSZYĆ. Bo pusta.

--
XL

Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump
Maciorewicz ratuje kobiety