Ciocia Hunia ma trzeci zawał.

61. Data: 2016-11-17 01:43:30

Temat: Re: Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-17 o 00:44, Ikselka pisze:

> Będziemy.

> Historia powtarza się w krótszych i dłuższych interwałach czasowych - ale
> tylko jeden system przetrwał w Europie ponad 2000 lat

Bredzisz.
To inny system niż 100 lat temu. Inny niż 300 lat temu i inny niż 1000
lat temu...
Np. już nie palą czarownic na stosach.
To tak w telegraficznym skrócie, bo i tak tego nie zrozumiesz.

> patrząc po drodze na
> upadające ideologie i cywilizacje. Trwa w najlepsze nadal

Tylko w takich katotalibskich zadupiach jak Polska. A i tu się kończy.
Wyjedź czasem ze swojej wsi, zobacz co się na świecie dzieje, jak
normalni ludzie żyją... mamy XXI wiek. Internety, tablety...
Krwawiące wafle z mąki i wody to margines w cywilizowanym świecie, a nie
norma.

[ciach brednie]

> Za chwilę w
> Europie będą tylko dwa systemy, dwie formacje - muzułmańska i katolicka.

Mokre marzenie fanatyka religijnego :)
I teraz nie wiem, czy w/g ciebie to dobrze, czy źle, że próbują zrobić z
Polski państwo wyznaniowe?
Bo to wydaje się dziwne, że z jednej strony katolicy narzekają i
załamują ręce z rozpaczy nad fundamentalizmem religijnym w państwach
muzułmańskich, a równocześnie to samo chcą robić w Polsce...
Taka paranoja, a do głowy wam nie przyjdzie, że państwo świeckie to
najlepsza obrona.
Sami ścielicie łóżeczka fundamentalistom innych religii: wprowadzając
prawa religijne zapraszacie ich do siebie. Po co mają się męczyć z
innymi, skoro w Polsce katotaliby przetrą im szlaki?

[ciach kolejne mokre fantazje fanatyka religijnego]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2016-11-17 07:51:16

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-17 o 00:20, Ikselka pisze:
> No tak, ewidentnie masz więcej inteligencji niż tasiemiec.

Olej go. Kiedyś potrafił jakiś argument z siebie wykrzesać.
Rzadko ale potrafił Teraz ...
Wszystko sprowadza do kibla.

63. Data: 2016-11-17 11:02:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z <...@...pl> wrote:

> Olej go. Kiedyś potrafił jakiś argument z siebie wykrzesać.
> Rzadko ale potrafił Teraz ...
> Wszystko sprowadza do kibla.

I nie ma humoru cóś.
Depresja.

--
XL

64. Data: 2016-11-17 17:08:51

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

.pl...

W dniu 2016-11-17 o 00:20, Ikselka pisze:

>Olej go. Kiedyś potrafił jakiś argument z siebie wykrzesać.
>Rzadko ale potrafił Teraz ...
>Wszystko sprowadza do kibla.

Byś wylazł z tego kibla, nie musiałbym ci tam treści (żołądkowych, ma się
rozumieć po przetrawieniu) dostarczać - miszczu pensji minimalnej,
kryptowyznawco przenajświętszego jarozbawienia.

65. Data: 2016-11-17 17:36:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
> rozumieć po przetrawieniu) dostarczać - miszczu pensji minimalnej,
> kryptowyznawco przenajświętszego jarozbawienia.

Mój ty złoty szejku rodem z makdonaldsa :-)))

--
XL

66. Data: 2016-12-10 21:17:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

z <...@...pl> wrote:

> Masz rację. Nie jestem ideałem i muszę popracować nad charakterem.
> Nie będę już odpowiadał na Twoje zaczepki.
> Płyń ze strumieniami rynsztoka.

Trzeba dobrym kopem go popchnąć, bo się przykleił, biedaczyna.

--
XL

67. Data: 2016-12-11 11:16:31

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 00:19, Ikselka pisze:
> http://natemat.pl/192967,szef-niemieckiego-msz-ostrz
ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

Czym innym jest pragmatyczna ocena niemieckiego ministra -jest to w
zasadzie informacja o możliwości powrotu do "starej unii" z pełnymi
konsekwencjami dla takich państw jak nasze i wszystkich tych
postsowieckich gdzie dobrze widoczne są znamiona izolacjoniozmu
"narodowościowego".

Czym innym są natomiast Twoje intencje. W kapitalistycznym maratonie
dostałaś zadyszki i zamiast usiąść, odpocząć, rozmasować mięśnie i
dzielnie kontynuować, Ty przestajesz biec i krzyczysz, że powinnaś mieć
fory na starcie bo meta jest zbyt odległa, a tempo biegu przerasta Twoje
możliwości. Jeśli chcesz specjalnej troski, wykaż chorobę/ułomność.

V.

68. Data: 2016-12-11 11:17:04

Temat: Re: Ciocia Hunia ma trzeci zawa?.
Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 07:20, Pajdak pisze:
> Uzytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

> Rozpadl sie ZSRR moze i rozpasc sie UE. Byle tylko zdazyli nam
> przekazac/zwrócic nasza kase ba budowe dróg. Mam nadzieje, ze zwrócona
> kasa nie zawladnie PiS ani tym bardziej Rydzyk chociaz na 99,99%
> obstawiam uszczesliwienie tego drugiego.
>
> --
> Lepudruk

Nie dostaniemy tej kasy.

V.

69. Data: 2016-12-11 11:19:37

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 18:53, Kviat pisze:
ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

> No ale cieszysz się czy smucisz?
> Podnieca cię wizja spania w okopach czy co?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Smuci się i niepokoi, że może się mylić gdy na potrzeby swoich rojeń
musi odczytywać to, czego nie napisano.

V.

70. Data: 2016-12-11 11:44:10

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 21:50, z pisze:

> Może lepiej zdrowo handlować marchewką niż zadłużonym po uszy łudzić się
> że ma się sprawy w swoich rękach i patrząc przez zielone okulary mieć
> nadzieję że ktoś nam coś za darmo daje. :-)

Uprawiasz demagogie bo nie rozumiesz. Mówiąc ogólnie o "zadłużeniu"
wszystko ze sobą mieszasz. Zadłużenie państwa wynika z naszego
bankructwa bo przez 50 lat "gospodarowaliśmy" w obrębie "wolności"
przyniesionej nam przez sowietów na bagnetach.

Z kolei co do zadłużenia Polaków, to wynika ono z biedy, ale nie tyle z
biedy ekonomicznej, choć też, co z biedy pojęciowej, gdzie oprócz racji
lubimy wszystko "mieć". Zatem zamiast wynajmować mieszkania, domy, my
postanowiliśmy zaciągać kredyty i "mieć swoje". Nie mając jeszcze wciąż
silnej i stabilnej gospodarki, łykając -jak młode pelikany- kredyty w
walutach gospodarek o wiele silniejszych, na własne życzenie odebraliśmy
sobie nie tylko zawodową mobilność, a tym samym konkurencyjność, ale
przede wszystkim staliśmy się sfrustrowanymi prekariuszami, gdzie mojość
i naszość przestała mieć kluczowe znaczenie.

V.

Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump
Maciorewicz ratuje kobiety