Cipomóżdże.

21. Data: 2017-05-28 05:37:22

Temat: Re: Cipomóżdże.
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 05:06:10 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> po prostu za takie male klamstewka wstydze sie sam siebie.
>
> jednakoz nigdy, przenigdy nie mozna klamac w sprawach wielkich,
> czy duzych chociazby.
> to takie elementarne zasady, na ktore kazdego czlowieka stac.
>
> co to sa male klamstewka?
> - dzwonilem do pana
> - mialem nienaladowany telefon
> (u mnie w tym przypadku to zazwyczaj prawda)
>
> a ty po prostu w tym czasie spales, to i odebrac nie mogles.
> to sa wlasnie, Pinokio, te male klamstweka, ktorych byc nie powinno.
>
> i ktorym, jak imbecyle, caly czas sie poddajemy.

jest jeszcze jedna rzecz, Pinokio, o ktorej chcialem powiedziec.
w handlu mowimy prawde; znaczy jesli sprzedajesz zboze, gorczyce
czy maszyne, takze waluty lub cokolwiek, starasz sie zawsze mowic
prawde.
nawet. nawet chocbys mial przez to uzyskac mniejsza cene.
to tez sa naprawde zwykle, normalne zasady.

jednakoz w niektorych sytuacjach nie mozesz powiedziec,
ze na przyklad nikt oprocz danego klienta nie jest tym zainteresowany,
powiedziec znaczy sam z siebie, choc nikt cie o to nie pytal,
bo kupiec jest chytry, czestokroc szuja po prostu,
i cie duzo ponizej uczciwej ceny wydadzi
(dlatego na przyklad czesto nie negocjonuje ceny,
ale "zlecam" chlopakom).

tym nie mniej trzeba nieraz nawet dac sie oszukac ludziom,
za to, ze powiedziec im o sobie prawde.

jacek

jednak jak najwiecej prawdy,
na ile tylko to mozliwe,
trzeba mowic.

jacek

22. Data: 2017-05-28 05:48:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

[...]

za to, zeby powiedziec im o nich i sobie prawde.

jacek

23. Data: 2017-05-28 05:57:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 28 maja 2017 05:48:01 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> ale "zlecam" chlopakom).
>
> tym nie mniej trzeba nieraz nawet dac sie oszukac ludziom
> za to, zeby powiedziec im o nich i sobie prawde.

ojejku, napisalem kupiec, ale sprzedawca adekwtnie;
roznica tylko polozenia. chlopakow "wysylam" najczesciej,
co nie znaczy czesto, do sprzdawcow; nie, nie chce wiedziec, czy cos sobie
przy tym ukreca.
to przeciez moi, uczciwi ludzie.

i tak to mniej wiecej jest z ta uczciwoscia,

jacek

24. Data: 2017-05-28 09:14:41

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
pl...

>Cipomóżdże. Nowa kategoria lewackiego debilizmu w żeńskim wydaniu:

>http://m.niezalezna.pl/99550-szok-w-tvn24-jeden-uch
odzca-zrobi-zamach-w-polsce-ale-za-uratujemy-innych

To jest nic wobec twojego poparcia dla brejwika, mordercy prawie 80 osób.

25. Data: 2017-05-28 09:18:30

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Poprzedziła. Po niedzieli idę podpisać deklarację członkowską RN.

Ale na tyle honoru by zrezygnować z dotacji unijnych to już nie masz,
prawda?

26. Data: 2017-05-28 09:18:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
>
> 1. Inicjowania i wspierania działań wzmacniających Rzeczpospolitą ze
> szczególnym uwzględnieniem rozwiązań prospołecznych;
>
> a) przy możliwie jak najdalej idącym poszanowaniu:
> - wolności osobistej
> - nienaruszalności własności prywatnej
> - gospodarki wolnorynkowej
>
> b) mających na uwadze następujące zasady:
> - dobro narodu ponad korzyści osobiste
> - dobro narodu nie upoważnia do ciemiężenia narodu
> - dobro narodu nie upoważnia do ciemiężenia i zniewalania innych narodów
>
> Jeśli jest inaczej nic nie podpisuj - jeśli prosić można:)

OK, Jacku, upewnić się trzeba.

27. Data: 2017-05-28 09:19:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> W odpowiedzi na radykalizację się zradykalizowałaś. Serio? Faszyzm da
> się mocniej zradykalizować?

Mam nadzieję.

28. Data: 2017-05-28 09:23:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Szybciutko szybciutko. Zanim was zdelegalizują.

A imię tej twojej wolności, co to nią sobie gębę wycierasz?

29. Data: 2017-05-28 09:24:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> nikt nikogo nie będzie delegalizował.
> przyjdzie jeszcze czas, ze nawet legalizować
> organizacji nie będzie potrzeby.
>
> jacek

Oj, przyjdzie. Ten czas nazywa się wojna.

30. Data: 2017-05-28 09:25:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> (dlatego na przyklad czesto nie negocjonuje ceny,
> ale "zlecam" chlopakom).
>
> tym nie mniej trzeba nieraz nawet dac sie oszukac ludziom,

Dokładnie!
Nawet ludziom na nią nieprzygotowanym.

W sumie...
Teatr