Ciśnienie chyba mnie niedługo rozsadzi

1. Data: 2011-05-16 17:49:19

Temat: Ciśnienie chyba mnie niedługo rozsadzi
Od: RococoKo <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Parę miesięcy temu zacząłem źle się czuć, więc poszedłem do lekarza. Po
zbadaniu ciśnienia wyszło jakieś 145/95 i na to padły podejrzenia.

Od tego czasu zacząłem regularnie mierzyć ciśnienie i zapisywać wyniki,
ale wygląda to coraz gorzej, z miesiąca na miesiąc:

http://blood.pawelm.com/index.php?token=48bbdb19f759
5d2ffae87aec5b00ed

Byłem już u kardiologa, nic ciekawego nie znalazł, biorę od 1,5 miesiąca
Inhibace(cilazapril - 1 mg) a ciśnienie dalej idzie w górę.

Poza tym uprawiam dużo sportu (biegi długodystansowe), nerki mam ok,
tarczycę też.

Gdzie mam szukać pomocy?

Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2011-05-16 19:00:35

Temat: Re: Ciśnienie chyba mnie niedługo rozsadzi
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 19:49, RococoKo <r...@w...pl> wrote:

> Byłem już u kardiologa, nic ciekawego nie znalazł, biorę od 1,5 miesiąca
> Inhibace(cilazapril - 1 mg) a ciśnienie dalej idzie w górę.

"Jeśli po zażyciu leków samopoczucie jest gorsze lub wartości
ciśnienia nie uległy obniżeniu, trzeba jak najszybciej wrócić
do lekarza z prośbą o modyfikację terapii - zwraca uwagę PTNT."

http://www.tinyurl.pl?2OfucYCM

3. Data: 2011-05-17 11:53:28

Od: Wangog <W...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przypadkiem nie masz zbyt malo magnezu w organizmie?
U mnie ten brak powodowal zwiekszone cisnienie i inne lekkie dolegliwosci.

4. Data: 2011-05-18 07:21:17

Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RococoKo" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Inhibace(cilazapril - 1 mg) a ciśnienie dalej idzie w górę.
>
> Poza tym uprawiam dużo sportu (biegi długodystansowe), nerki mam ok,

Proponuję wykonać TK z kontrastem pod kątem guza chromochłonnego nadnerczy
lub gruczolaka. U mnie tak właśnie było i po operacji usunięcia gruczolaka
nadnercza czuję się dużo lepiej, ciśnienia mam w normie i biorę już tylko
niewielkie ilości leków.

Pozdrawiam,
Jarek

5. Data: 2011-05-19 22:26:53

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RococoKo" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> Parę miesięcy temu zacząłem źle się czuć, więc poszedłem do lekarza.
> [ciach]

Ile masz lat, ile ważysz, jaki tryb życia (stresy?) prowadzisz?
Żona? Dzieci" Ile śpisz? Jak mierzysz ciśnienie - pora, pozycja, nie za
często?
Poziom cukru? Inne badania? Co znaczy "źle czuć"?
Może powinieneś zrobić całodobowy pomiar, tzw. holter?

Feromon

erytrocyty w moczu
Usunięcie tłuszczaka 400zł :(
gluten
Ludzie ! Nie zadawajcie pytań na tym forum!
Sól tej i tamtej ziemi...