Re: Cissus z plamkami - zdjęcia

From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Cissus z plamkami - zdjęcia
Date: Sun, 16 Mar 2003 20:44:27 +0000 (UTC)

In article <b52974$7h5$1@atlantis.news.tpi.pl>, Bpjea wrote:

> [...]
Nie wędrują, pajęczynki też brak.

Muszek nie ma.

Poczytałam trochę w sieci o przędziorkach, mączlikach i jeszcze o
mączniku rzekomym, bo też może troche by do tego pasował, ale tak
naprawdę to nic z tych trzech rzeczy nie chce zbytnio pasować.
Pajęczynek brak, nic się nie rusza i nie lata, spód nie jest jak
oprószony mąką. To co rzuca się w oczy od razu to wyraźnie suche
brązowe plamki od malutkich, aż do takich na pół i więcej liścia. Liść
w tym miejscu wygląda jak taki zasuszony jesienny liść z drzewa,
kruszy się.
Tu jest na zdjęciu:
http://acn.waw.pl/pawelp/rozne/lisc.jpg

Choć takich liści jest mniej, większość ma po prostu jedną lub kilka
mniejszych brązowych suchych plamek.

A tu w powiększeniu to co znajduje się na spodzie
http://acn.waw.pl/pawelp/rozne/kropki.jpg
w dużym powiększeniu, w rzeczywistości takich kropek zmieściło by się
ok. 4-5 na łepku od szpilki.

Proszę, rzućcie okiem na zdjęcia, może na coś wpadniecie. Roślinka
jest duża, b. efektowna i strasznie byłoby mi jej szkoda:(

Renata