Re: Ciuszki z Quelle.

From: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Ciuszki z Quelle.
Date: 29 Jan 2004 12:45:59 GMT

On Thu, 29 Jan 2004 09:06:31 +0000 (UTC), Marta <m...@g...pl> wrote:
: Witam!!!
: Mam przed sobą nowy katalog Quelle i zastanawiam się jak jest z jakością
: proponowanych ubrań.Nigdy nie zamawiałam nic przez katalog wysyłkowy.
: Czy moze któraś z grupowiczek miała przyjemność z Quelle?

zamowilam kiedys letnia bluzeczke w kolorze "kiwi" (czyli jasnozielonym). to,
co dostalam, bylo zwyczajnie zolte, ale oczywiscie na opakowaniu byl kolor
"kiwi". ciekawe, na jakim etapie swego zycia owoc kiwi ma kolor banana :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska