Clobesol

1. Data: 2006-05-02 15:52:49

Temat: Clobesol
Od: dizel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje tego leku ale w postaci "unguentum".W Polsce jest dostępny w
postaci kremu. Znalazłem go w internecie tylko we włoskich aptekach a tego
języka niestety nie rozumiem.Gdyby ktoś z szanownych grupowiczów miał
namiary w jaki sposób zdobyć go w Polsce, byłbym bardzo wdzięczny
--
Dzięki
Pozdrawiam Dizel

2. Data: 2006-05-02 20:10:02

Temat: Re: Clobesol
Od: "jolanta burza" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moge ci przetlumaczyc z wloskiego, czego nie rozumiesz

3. Data: 2006-05-02 21:04:23

Od: dizel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-05-2006 o 22:10:02 jolanta burza <p...@g...pl> napisał:

> Moge ci przetlumaczyc z wloskiego, czego nie rozumiesz

Z tej stronki gdzie znalazłem to nic nie rozumiem. ;-)
Jest to strona apteki ale nie wiem czy wysyłają do Polski i jak zapłacić
za towar.

http://www.farmaciaonline.it/farmacodetail.asp?minsa
n=023639040

--
Dzięki
Pozdrawiam Dizel

4. Data: 2006-05-03 12:35:07

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dizel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tego języka niestety nie rozumiem.Gdyby ktoś z szanownych grupowiczów
> miał namiary w jaki sposób zdobyć go w Polsce, byłbym bardzo

Czy naprawdę ma w przypadku tego leku tak istotne znaczenie czy będzie
wcierana maść, czy też wcierany będzie krem?
--
Marek Li

5. Data: 2006-05-03 13:05:31

Od: "jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale krem to jest chyba właśnie po lac. unguentum - w sumie bardziej bym to
tłumaczył jako maść, ale to chyba o to sie rozchodzi : )

pozdrawiam
Wojtek

6. Data: 2006-05-03 13:06:54

Od: "jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "dizel" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy naprawdę ma w przypadku tego leku tak istotne znaczenie czy będzie
> wcierana maść, czy też wcierany będzie krem?

hehe - dokladnie : )

7. Data: 2006-05-03 17:18:04

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

musi być koniecznie "Clobetasol ung"? nie wystarczy maść o tym samym
składzie? jest ich sporo: Clobederm, Dermovate, Dermklobal, Novate

8. Data: 2006-05-03 20:04:41

Od: "jolanta burza" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic z tego.Na liscie panstw do ktorych wysylaja nie ma Polski,a gdyby nawet
byla to chyba nie oplaciloby ci sie, bo np. do Szwecji koszt 35 euro.Sama
masc niecale 5 &#8364;.

9. Data: 2006-05-04 16:22:46

Od: dizel <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-2006 o 14:35:07 Marek Li <M...@o...pl> napisał:

> Czy naprawdę ma w przypadku tego leku tak istotne znaczenie czy będzie
> wcierana maść, czy też wcierany będzie krem?

To nie dla mnie, ale osoba dla której tego szukam powiedziała mi że
Clobesol w maści jest tłustszy i u niej lepiej zdaje egzamin niż w kremie.

--
Dzięki
Pozdrawiam Dizel

10. Data: 2006-05-05 00:19:26

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie dla mnie, ale osoba dla której tego szukam powiedziała mi że
> Clobesol w maści jest tłustszy i u niej lepiej zdaje egzamin niż w
> kremie.

Krem od maści różni sie podłożem. Substancja leząca jest ta sama.
Czasami używa się jednego a nie drugiego (w bardzo prostym ujęciu) ze
względu na to, czy zmiany są "suche" czy "wilgotne. Jeśli w przypadku
osoby, dla której ma być lek kwestia jest tylko kosmetyczna, to niech
używa kremu i prócz tego kupi jakąś maść natłuszczającą. Chyba prostsze
rozwiązanie niż ściąganie leku z drugiego końca Europy:)
--
Marek Li

Skladki zdrowotne - ubezpieczyc sie prywatnie czy standardowo?
EU Medicine and Medical Products via mail Order to Poland
Skórka z kota
usuwanie blizn i przebarwień potrądzikowych
Bol plecow po lewej stronie