Co by tu zjesc?

1. Data: 2003-12-05 03:12:39

Temat: Co by tu zjesc?
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Postanowilam sie odchudzac.
nigdy nie przywiazywalam wagi do kalorii, jadlam na co mialam ochote. nie
przesadzam ze slodyczami, nie objadam sie i jestem dosc szczupla osoba (170 cm
wzrostu i 60 kg wagi). jednak chcialabym zrucic tluszczyk z brzuszka i bioder
i jakos wyszczuplic talie.
po pierwsze dlaczego tluszcz odklada mi sie tam? nogi, rece i cala reszte mam
sczupla poza brzuchem i biodrami:(. po drugie jaka dieta aby troche schudnac(
jakies 2-3 kg) tak aby nie glodzic sie i aby miec energie na robienie
codziennych obowiazkow.

dziekuje za wszelkie sugestie

kasia

2. Data: 2003-12-05 09:14:55

Temat: Re: Co by tu zjesc?
Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> po pierwsze dlaczego tluszcz odklada mi sie tam? nogi, rece i cala reszte
mam
> sczupla poza brzuchem i biodrami:(.

Bo niektórzy tak już mają ;) Ale to chyba lepsze niż księżycowa twarz z
dwoma podbródkami, których nie zatuszuje żaden ubiór ani makijaż ;).

>po drugie jaka dieta aby troche schudnac(
> jakies 2-3 kg) tak aby nie glodzic sie i aby miec energie na robienie
> codziennych obowiazkow.

Osobie, która nigdy nie bawiła się w żadne diety wystarczy ograniczyć
spożywanie produktów o wysokim indeksie glikemicznym (np:ziemniaki, białe
pieczywo i wszelkie inne odmiany potraw z białej mąki) a waga pójdzie w dół.
Wiedz jednak, że utrata kilogramów nie równa się zgrabnemu ciału. Aby dobrze
wyglądać trzeba się ruszać, bo tylko ćwiczenia fizyczne mogą wymodelować
sylwetkę.

pozdrawiam,

3. Data: 2003-12-05 11:17:09

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

bioder
> i jakos wyszczuplic talie.
> po pierwsze dlaczego tluszcz odklada mi sie tam?

Bo tak natura stworzyła kobiece ciało.
Świadczy to, że jesteś normalną, zdrową kształtną kobietą o ponętnych dla
płci "brzydszej" kształtach.
Nie daj się ogłupić modzie na rachityczne patyczaki (w większości
wyszczuplane na zdjęciach przez grafików picujących zdjęcia do gazet)

Biodra, uda i brzuch to miejsca, gdzie organizm kobiecy gromadzi zapasy
potrzebne na użytek ciąży, laktacji i trudu wychowywania dzieci.
Fizjologia człowieka jest prozaiczna :)

> [...]
schudnac(
> jakies 2-3 kg) tak aby nie glodzic sie i aby miec energie na robienie

Dieta Ci mało pomoże, schudniesz głównie tam, gdzie i tak jesteś chuda, za
to bardzo pomocne mogą być ćwiczenia modelujące ciało - zapisz się na coś
takiego, jest duży wybór - od siłowni, przez basen, do sal z aerobikiem i
pochodnymi.

Sowa

4. Data: 2003-12-05 15:43:52

Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie daj się ogłupić modzie na rachityczne patyczaki (w większości
> wyszczuplane na zdjęciach przez grafików picujących zdjęcia do gazet)

w sumie nigdy nie dawalam sie oglupic wlasnie tej modzie, ale coraz czesciej
patrzac na swoje cialo nie jestem z niego zadowolona. chce sie czuc w nim
dobrze.

> Biodra, uda i brzuch to miejsca, gdzie organizm kobiecy gromadzi zapasy
> potrzebne na użytek ciąży,

tyle ze moje uda sa tez szczuple, poza brzuchem i biodrami jak juz pisalam :(

> [...]
> takiego, jest duży wybór - od siłowni, przez basen, do sal z aerobikiem i

ruszam sie sporo, a o silowni myslalam juz od dluzszego czasu wiec chyba czas
to zrobic.

dziekuje za rady

Kaska

5. Data: 2003-12-05 18:47:06

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał:

> Biodra, uda i brzuch to miejsca, gdzie organizm kobiecy gromadzi zapasy
> potrzebne na użytek ciąży, laktacji i trudu wychowywania dzieci.

E tam.....Ja akurat należę do typu gruszkowatego i tyję od pasa w dół.
Szczerze zazdroszczę niektórym niewiastom tycia "w brzuch i biust".
Wszystkie nadwyżki wędrują mi w uda i pupę, podczas gdy w pasie mam wciąż
tyle samo.
Ale...istnieją badania wskazujące na to, że taki sposob tycia jest mniej
"szkodliwy", niż tycie na jabłuszko (czyli w korpus). Kobiety otyłe
kończynowo rzadziej miewają zawały i wylewy.

I.

szukam informacji
Do poczytania
slodycze