Co dziś na obiad?

141. Data: 2008-02-08 12:28:57

Temat: Re: Co dzi? na obiad?
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 13:20:43 +0100, Qrczak napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> A ty się powtarzasz :-)
>
> Qra

Nie. Poszczę - poprzez ograniczanie ulubionych środków wyrazu.

142. Data: 2008-02-08 12:51:41

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Ikselka
Fri, 8 Feb 2008 13:20:18 +0100 w
<news:1g6vn863jlgx2.14021520j2hdq$.dlg@40tude.net> napisałeś:

> Nie. To ci, których widzę/widuję w kościele.

czyli: "w 1999 roku ? 46,9 proc. Polaków w każdą niedzielę brało udział we
Mszy św. Systematycznie uczęszcza do Kościoła (aczkolwiek nie w każdą
niedzielę) 58 proc. Polaków."
http://www.dziedzictwo.ekai.pl/text.show?id=4501

> Żaden z Ciebie katolik zatem. Kim właściwie jesteś? - ni pies, ni wydra,
> sorry.

no wlasnie zademonstrowałas typowe katolickie podejscie podejscie.
czlowiekiem jestem. jak ty.
i lubię tradycję.

> "Do czasu, do czasu" - jak powiedział pewien mądry listonosz o swoim synu,
> który mu życie tłumaczył tak, jak Ty teraz mnie :-)

kazdy bedzie mial swoje pieklo. ty z diablami i smołą, ja z robakami, za to
w nieswiadomosci.

> Jak sam piszesz, nie wierzysz, ale obchodzisz Boże narodzenie i Wielkanoc -
> toż to czysta paranoja jest.

nie. to miłe, rodzinne, tradycyjne święta. mozna sie spotkac z ludzmi,
ktorych na codzien nie widuje, mozna sie zaszyć z najbliższymi, mozna isc do
przyjaciol. mozna czerpac z tego radosc, bez calej tej krwawej historii
wielkanocnej czy bez zawracania sobie glowy kto sie gdzies kiedys narodzil i
kim naprawde byl.
a dla podkreslenia religijnego charakteru swiąt warto wrzucic na dvd "Zywot
Briana".
Marek
Ludzie dzielą się na tych, którzy robią backupy i na tych, którzy będą
robili backupy.

143. Data: 2008-02-08 12:57:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, oczywiście, że nie. To był początek, dalszy ciąg widzimy dziś w
> kościolach - zaprzeczysz?

Nie. Krzyżacy mnie napadli.

> Wiki? A co to jest? - nie znasz innych objawień? Książki, książki -
> historia jest zapisana głównie na papierze! No ale poza tym przecież te
> kilka ważnych dat chyba każdy zna tak po prostu, bez sięgania do objawień?
> - wiesz, 966, 1410, 1525, 1830-1831, 1863-1864, 1939, 1944, 1945,...potem
> już lepiej nie mówić...

Ty tu jesteś specem od liczb :-P

Qra,
A w kwestii formalnej pani magister, to w 966 nie było Polski jako państwa,
więc to spore nadużycie dodawać do tego określenie związane z katolickością
tegoż terytorium.

144. Data: 2008-02-08 12:58:28

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 12:51:41 +0000, Marek napisał(a):

> [...]
> wielkanocnej czy bez zawracania sobie glowy kto sie gdzies kiedys narodzil i

Se przesuń na maj - cieplej i przyjemniej :-)
Szkoda mego atłasu na dyskusje z Tobą, wybacz.

145. Data: 2008-02-08 13:03:41

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 8 Feb 2008 13:57:44 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> więc to spore nadużycie dodawać do tego określenie związane z katolickością

Czepiasz się tego, o czym niczego nie wiesz, jak widzę... Był król, więc
było państwo, uznane w dodatku przez Europę, choćby w formie zapędów na
jego terytorium ;-P
Poczytaj o chrzcie Polski, a zwłąszcza o jego uwarunkowaniach, o ślubie
Mieszka z Dobrawą itp., a nie wyjeżdżaj mi z magisterium - to akurat
mogłabym mieć z wszystkich przedmiotów nauczania - poprzestałam na
matematyce.
Dokształć się, dobrze Ci to zrobi :-)

XL życzliwa

146. Data: 2008-02-08 13:39:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 8 Feb 2008 13:27:37 +0100, "Qrczak"
<q...@g...pl> wrote:

>Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
>wiadomości news:oi9mq39ra6nr3getd605oq2ciqinnduk18@4ax.com...

>Nie czyje ale po co. W ramach pokuty :-)
>
>Qra

To co? JUZ wlosiennica nie wystarcza????? pppppffffffff
hrehrehhr

trys, Miss
pol-etatowy Kot
K.T. - starannie opakowana

147. Data: 2008-02-08 13:44:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> To co? JUZ wlosiennica nie wystarcza????? pppppffffffff
> hrehrehhr
>
> trys, Miss
> pol-etatowy Kot
> K.T. - starannie opakowana

Pokuta do Częstochowy.

148. Data: 2008-02-08 13:51:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czepiasz się tego, o czym niczego nie wiesz, jak widzę... Był król, więc
> było państwo,

Aha... no... a świstak...

> [...]
> Mieszka z Dobrawą itp., a nie wyjeżdżaj mi z magisterium - to akurat
> mogłabym mieć z wszystkich przedmiotów nauczania - poprzestałam na

I tym optymistycznym akcentem

Qra, eot

149. Data: 2008-02-08 16:04:02

Od: Marek <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Ikselka
Fri, 8 Feb 2008 13:58:28 +0100 w
<news:1poybaunrsvcv.1vg33kz1kdsj3$.dlg@40tude.net> napisałeś:
[...]
> Szkoda mego atłasu na dyskusje z Tobą, wybacz.

wobec tego powtorze tylko to, co twojej popleczniczce: "jak juz nie masz nic
do powiedzenia to chociaz tnij cytaty..."
Marek
W sejmie wykryto pryszczyce, trzeba wybic cale stado.

150. Data: 2008-02-08 17:06:58

Temat: Re: pozdro 600
Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 08 Feb 2008 04:00:05 +0100, Panslavista napisał(a):

> ot, kuchta z przygotowalni.

Ot, w zamian za miłe słowa odpiszę.
Z wylęgarni prosto na wybieg, puszysz się jak paw, a jesteś zwykłą
kurką nienioską.

--
APZ otpowiedzią na prawdę.

APZ alternatywą dla zubożenia znaczenia znaków diakrytycznych. ! Ö !

Your barrel is your castle.

Zagwozdki dwie
Mak z puszki zamiast własnej roboty
PULAPKI SEMANTYCZNE
Gaggia platinum
Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO