Re: Co jest najwazniejsze?

1. Data: 2012-07-03 09:27:52

Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neo" napisał w wiadomości grup
g2000vbb.googlegroups.com...

>Cieszyć się? Tzn. najarać się dobrego haszu i wziąć dwie laseczki do
>łóżka.
>
>Yhm. Super.
>
>Ale babcię przeprowadzić przez ulicę też extra :-)
>
>Albo wziąć dwie babcie do łóżka! ;)

Kiedy cieszysz się życiem nie musisz krystalizować dobra i zła.

Wszyscy ludzie są w istocie dobrzy, a zło wynika z aktualnej różnicy ich
poziomu świadomości.
Cieszenie się życiem zmusza do rozwoju, bo ile można jarać i cieszyć się z
tego, kiedy jest to dozwolone?

Gdyby większość jarała to nie było by zakazu z tym związanego,a gdyby
większość brała dwie babcie, albo dwie owce do łóżka to byłoby to normalne.

Kiedy większość wyidealizujesz do wszystkich, a potem nadasz temu osobowość
to uzyskasz boga.
Taki bóg jest oderwany od rzeczywistości i dopóki nie zdobędziesz jego
wyznawców nie ma on mocy.
Sposoby zdobywania jego wyznawców są różne.

Politykom wystarcza idealizowanie do postaci klas przyziemnych:
geje, lesbijki, robotnicy, chłopi, biznesmeni, ... , ostatecznie sumujący
się do narodu, które posiadają wymiernie cechy.
Łatwiej wtedy przyciągać wyborców, którym pasuje taki a nie inny porządek, a
nie chcą sami go tworzyć.

Wracając do cieszenia się życiem.
Jeśli masz ulubione danie, które smakuje ci najbardziej(jest najważniejsze)
to po dłuższym czasie jedzenia tylko jego,
danie wcześniej najmniej ulubione będzie jawić się jako przysmak.

--
pozdr.spit

WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/

2. Data: 2012-07-03 12:42:02

Od: neo <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Lip, 11:27, "spit" <s...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "neo"  napisał w wiadomości grup
g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]
> to po dłuższym czasie jedzenia tylko jego,
> danie wcześniej najmniej ulubione będzie jawić się jako przysmak.

Za trudne dla mnie. Może ktoś to objaśnić?

3. Data: 2012-07-03 22:21:54

Od: Zetel <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

neo wrote:
g2000vbb.googlegroups.com...

A C H

> Za trudne dla mnie. Może ktoś to objaśnić?

Znaczy ze najwazniejsze w zyciu jest:
-najesc sie do syta
-sporo i czesto wypic cosik wysoko %towego
-regularnie podup--yc
-olac wszystko inne

4. Data: 2012-07-04 09:26:41

Od: dr Leń <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lip, 00:21, Zetel <z...@o...pl> wrote:

> Znaczy ze najwazniejsze w zyciu jest:
> -najesc sie do syta
> -sporo i czesto wypic cosik wysoko %towego
> -regularnie podup--yc
> -olac wszystko inne

4P też się może znudzić. Dlatego marketingowcy wymyślili 5P.

OT, CO NAJWAŻNIEJSZE!
Petycja.
Co jest najwazniejsze?
No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów
Daniel Olbrychski. Dodał również, którego z posłów PiS i za co, należałoby publicznie"bić po mordzie".