Re: Co jest najwazniejsze?

1. Data: 2012-07-03 22:28:30

Temat: Re: Co jest najwazniejsze?
Od: "spit" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uczniak" napisał w wiadomości grup

>Brawo! Moja szkola! Ale radosc to wszak nie wszystkie smaki zycia...
>Wiec idzmy dalej: dlaczego mielibysmy tylko sie cieszyc? Weselic z
>weselacymi sie? Bo to przyjemne? A dlaczego rowniez nie smucic sie razem ze
>smucacymi, plakac z placzacymi? Ot to jest wlasnie empatia...
>Radosc to tylko jeden ze smakow zycia...nie badzmy wybredni, przyjmujmy
>zycie z calym jego bogactwem smakow...akceptujmy-afirmujmy CALE zycie -a
>nie
>tylko jego "przyjemne" aspekty ;)

Dobrze, tylko weź pod uwagę, że życie tu na Ziemi jest dla nas(z naszą
świadomością) darem niepowtarzalnym, przez co najpiękniejszym.
Smutek i płacz jest jak najbardziej możliwy, ale to nie dar życia jest ich
źródłem.
Nasze życie daje możliwość działania i wolną wolę, a dopiero ona skutkuje
m.in. popełnianiem błędów i naprawianiem ich.
Mi chodziło o radość, która potrafi przemóc największy smutek tylko, że jej
trzeba być świadomym.
To nie jest radość wypitego czy najaranego. :)

--
pozdr.spit

WLMail QuoteFix -> http://www.dusko-lolic.from.hr/

2. Data: 2012-07-04 09:41:13

Od: dr leń <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=elsh3J5lJ6g&ob=av2e

Wrzuciłem to do tłumacza a potem do interpretatora sztuki i wyszło mi,
że koleżanka śpiewa, że trzeba "enjoy the show" i należy jak
najbardziej olać bezdomnych umierających na ulicy, bo po pierwsze to
oni tak lubią, a po drugie to sami sobie na to zasłużyli, bo tak
naprawdę to im się nie chce chodzić po castingach, a przecież jest ich
tyle i zawsze można się na jakiś ciekawy projekt załapać. A poza tym,
dlaczego nie urodzili się w porządnych bogatych rodzinach? Sami są
sobie winni.

Sorry, tak wyszło z tłumacza i interpretatora. Ja uważam, ze klip jest
zajebisty i bardzo mnie zainspirował do kochania świata! :D

Re: Co jest najwazniejsze?
OT, CO NAJWAŻNIEJSZE!
Petycja.
Co jest najwazniejsze?
No, to Włosi dołączyli do grona cieniasów