Co mam zrobić???Pomóżcie...

1. Data: 2002-04-05 11:03:02

Temat: Co mam zrobić???Pomóżcie...
Od: "Załamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów!!!
Piszę do Was ponieważ nie wiem jak postąpić. Jestem z fantastycznym facetem.
Mieszkamy razem i zamierzamy się wkrótce pobrać. Niestety wszystko układało
się doskonale do pewnego momentu. Sama nie wiem jak się to stało, ale
zostałam przez niego zgwałcona. I nie był to przypadek, że ja nie chciałam,
a on zrobił to siłą. Spałam a on mnie wykorzystał... Teraz przeprasza mnie i
błaga o wybaczenie. Rano zostawił mi na poduszce kartkę, na której pisze,
żebym go nie opuszczała i że on ciągle mnie kocha... Kocham go mocno, ale
czuję się upokorzona. Dlaczego tak postąpił? Przecież nie stosujemy celibatu
i uprawiamy seks często. Jak mam postąpić? Nie wiem jak się zachować wobec
niego. Obecnie nie odzywam się do niego, bo nie wiem co robić. Ale jak długo
tak można? Pomóżcie
Pozdrawiam
Załamana

1. Data: 2002-04-05 11:40:09

Temat: Re: Co mam zrobić???Pomóżcie...
Od: k...@w...pl (koryntianin) szukaj wiadomości tego autora

> From: Załamana
> Spałam a on mnie wykorzystał...

Na początek porozmawiaj z nim. Zapytaj dlaczego to zrobił i powiedz mu jak
się teraz z tym czujesz. Potem albo uznasz, że straciłaś do niego zaufanie i
go rzucisz albo uznacie to zajście za "nieporozumienie" i wyznaczycie w
waszym związku nowe zasady.

koryntianin

1. Data: 2002-04-05 12:07:59

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Załamana" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
chciałam,
> a on zrobił to siłą. Spałam a on mnie wykorzystał...
[cut]

Pytanie zapewne nie na miejscu, ale nie mogę się powstrzymać: jak to
zrobiłaś, że się nie obudziłaś???
Jako on to zrobił, że Cię nie obudził.

I jeszcze - patrząc z jego strony: śpiąca, smakowita kobieta jest bardzo
podniecająca... dalszy ciąg na priva, jeśli chcesz o tym porozmawiać.

Pozdri

Saulo

1. Data: 2002-04-05 12:19:14

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <d...@w...pl> wrote in message news:a8k404$i94$1@news.tpi.pl...
> Pytanie zapewne nie na miejscu, ale nie mogę się powstrzymać: jak to
> zrobiłaś, że się nie obudziłaś???
> Jako on to zrobił, że Cię nie obudził.
[cut]

Ooops... bredzę. W koncu przeciez musialas sie obudzic, skoro o tym piszesz,
bo przeciez sam by Ci o tym pewnie nie powiedzial.

Wracajac do sedna, nie sadzisz, ze tam gdzie nie ma przemocy, trudno mówic o
gwalcie?

Potraktowal Cie nieco przedmiotowo, czy powiedzmy ladniej, eksperymentalnie,
ale nie zgwalcil

A tak w ogóle, czy musisz traktowac cale to zdarzenie az tak powaznie?
'Lekka perwersja' nie brzmialaby lepiej?

Saulo

1. Data: 2002-04-05 13:02:00

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo przeciez sam by Ci o tym pewnie nie powiedzial.
>
> Wracajac do sedna, nie sadzisz, ze tam gdzie nie ma przemocy, trudno mówic

Saulo .... teraz to dopiero bredzisz?! Tam gdzie sie krew nie leje wcale nie
oznacza ze nie ma przemocy! Przemoc jest wtedy kiedy ktos robi cos z nami
bez naszej zgody! Nie musi uzywac sily!

> [...]
>
> A tak w ogóle, czy musisz traktowac cale to zdarzenie az tak powaznie?
> 'Lekka perwersja' nie brzmialaby lepiej?

Saulo ...... jakby ktos Cie zgwalcil ... uwazalbys to za lekka perwersje
takze? Szczerze watpie!

Oliwia

1. Data: 2002-04-05 13:11:57

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia" wrote in message news:a8k73r$rht$1@news.polbox.pl...
> Saulo ...... jakby ktos Cie zgwalcil ... uwazalbys to za lekka perwersje
> takze? Szczerze watpie!

Oliwka gdzie tu ten gwałt, bo ja nie bardzo łapię.

Mań

1. Data: 2002-04-05 13:13:36

Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O co Pani chodzi?
Jak i tak się kochacie , jak Pani to powiedziała: często, to w czym rzecz?
Czy to Pani kobiecy kaprys. Szuka Pani powodu do kłótni?

1. Data: 2002-04-05 13:23:10

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oliwka gdzie tu ten gwałt, bo ja nie bardzo łapię.

Jezeli ktos cos robi z moim cialem bez mojej zgody ... to dla mnie jest to
gwalt.

Oliwia

1. Data: 2002-04-05 13:32:20

Od: "Załamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Oliwia.
A tak nawiasem mówiąc to nie wydaje mi się że "Potraktowal Cie nieco
przedmiotowo, czy powiedzmy ladniej, eksperymentalnie,
ale nie zgwalcil"- Saulo, było dobrym określeniem. I nie sądzę aby podobało
sie to kobietom.
Dalej nie wiem co mam zrobić...

1. Data: 2002-04-05 13:34:30

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oliwia" <i...@p...onet.pl> wrote in message

[cut]

> Saulo .... teraz to dopiero bredzisz?! Tam gdzie sie krew nie leje wcale
nie
> oznacza ze nie ma przemocy!

A ja oczywiscie nie wiem, co znaczy przemoc, tak?!

> Przemoc jest wtedy kiedy ktos robi cos z nami
> bez naszej zgody! Nie musi uzywac sily!

Zauwaz, ze do Twojej zbyt szerokiej definicji pasuje równie dobrze delikatne
poglaskanie spiacej osoby, jej przeniesienie na inne miejsce itp. (dzialania
bez wiedzy, a wiec tym bardziej zgody).

W stanie braku swiadomosci trudno jest mówic o zgodzie, woli itp.

> Potraktowal Cie nieco przedmiotowo, czy powiedzmy ladniej,
> eksperymentalnie,

> Saulo ...... jakby ktos Cie zgwalcil ... uwazalbys to za lekka perwersje
> takze? Szczerze watpie!

Ja tez. Ale gdyby kobieta we snie pieszczotami doprowadzila mnie do stanu
uzywalnosci i "wykorzystala", nie sadze, zebym byl specjalnie zalamany.

> Oliwia

Saul

RATUNKU
Jak lepiej?