Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Wilczek" <w...@i...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co mi dolega?
Date: Wed, 20 Mar 2002 10:33:52 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
Lines: 54
Message-ID: <a79loo$mca$1@korweta.task.gda.pl>
References: <m...@4...com>
<a777fp$mum$1@korweta.task.gda.pl> <a77jto$dup$1@news.tpi.pl>
<3...@4...com> <a77tv4$ndq$1@news.tpi.pl>
<n...@4...com>
<a78nhk$vbj$1@absinth.dialog.net.pl>
<3...@4...com>
NNTP-Posting-Host: paa77.poznan.sdi.tpnet.pl
X-Trace: korweta.task.gda.pl 1016617561 22922 217.98.220.77 (20 Mar 2002 09:46:01
GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Mar 2002 09:46:01 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:129814
Ukryj nagłówki
> >jak mi z Seicento, zrobisz 7s do 100-tki, to zaharuję się na śmierć :-)
>
> Poważnie mówisz? ;-)
> Nie ma problemu - podtlenek azotu i hajda dusza (ok. 300$ za butlę i
> osprzęt to może dać od 50 do 100 koni (w tym wypadku tak myślę).
No co Wy :-)) Poczytajcie troche specyfikacje :-) Seicento jest w kilku
wersjach silnikowych - najpopularnijszy i najslabszy silnik o mocy
39 KM (899 cm^3) hest monotowany w najtanszych wersjach, potem jest
silnik 1.1 z Punto, ktory sam z siebie daje 55 KM (montowany pierwotnie
w wersjach Suite, obecnie od S w gore :-). No i jest jeszcze modyfikacja
tego samego silnika dla Seicento Sporting i Seicento Schumacher ;-)
- pozmieniane przelozenie, pare KM wiecej i lepsze osiagi. Ta wersja
mozna juz przy dobrym wietrze zejsc do 10s. To strasznie lekki samochod
i niewiele trzeba teraz sie pobawic, zeby zrobic z tego rakiete.
> Dorzucić można jeszcze magnetyzer,
Eee... magnetyzery nie dzialaja - przynajmniej nauka tak mowi :-)
a i efektywniejsze sa do diesli jesli juz "uwierzymy", ze dzialaja :-)
> odpowiedni wydech, akcelerator
> wydechu, turbospreżarkę albo supercharger)
Do tego silnika bedzie ciezko, lepiej od razy zamontowac jednostke
z AudiTT ;-)
, odpowiedni wałek rozrządu,
> 3 częściowe sprzęgło z kewlaru, chłodnicę powietrza wlotowego,
> sportowy komputer sterujący zapłonem i składem mieszanki,
To mi sie zawsze podoba - "komputer" to brzmi dumnie! A cala zabawa
to zwykly eprom sterujacy doborem mieszanki i regulujacy inne
parametry spalania i pracy silnika - poziom skomplikowania niewiele
wyzszy jak karty telefonicznej ;-)
> wyważenie
> części silnika, polerowanie kanałów wlotowych i wylotowych, lekkie
> koło zamachowe, etc.
> Istnieje Suzuki z silnikiem 1.100, które bez potlenku azotu ma ponad
> 900KM ;-) i jeździ ;-) nie tylko stoi :))
Tylko wtedy trzeba wymienic wszystko poza karoseria... inne zawieszenie,
osie, kola... sztuka dla sztuki :-)
--
-=Pozdrowionka=-
Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722
|