Co myslesc? Zona mnie zdradza?

1. Data: 2006-09-05 10:54:49

Temat: Co myslesc? Zona mnie zdradza?
Od: "Marbel" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy slusznie ale mam wrazenie ze zona mnie zdradza.
Jestesmy juz kilka ladnych lat po slubie.
Bylismy ze soba dlugi czas przed slubem. Ona wczesniej nie miala nikogo na
stale. Jesli spotykala sie z facetami to raczje na krotko i bez specjalnego
zaangazowania.
Ale do rzeczy.
Od niedawna moja zona zmienia upodobania w lozku.
Na pocztaku naszje znajomosci nie cierpiala calowania.
Teraz wprost przeciwnie.
Kiedys lubiala szybko i krotko. Teraz coraz dluzej.
Dochodza rozne nowe pomysly. Do niedawna zatwardziala konserwatyska: tylko
lozko i nic wiecej.
Od jakiegos czasu kcohamy sie w roznych miejscach, pozycjach.
Pamietam jak na pocztaku malzenstwa powiedzial ze sex oralny nie wchodzi w gre.
Teraz sama to proponuje. Ma bardzo szalone pomysly o ktore nigdy bym je nie
podejrzewal.
Zachodze w glowe skad ona to bierze.
Ubiera sie czesto wyzywjaco.
Znika z pracy na godzinke, dluzej. Nie wiadomo gdzie jest.
Poza tym ostatnio wyslala mi smsa w ktorym napisala ze przeciez kochalismy sie
wczoraj.
A to bylo z tydzien, poltora temu.
Zmienila sie o 180 stopni.
Zmienil sie jej sposob postepowania w stosunku do innych facetow.
Niedawno rozmawialismy o zdradzie, ale ona troche mnie zbyla mowiac ze
ona :"zawsze sie boi i ucieka".
Ma mi za zle ze nie daje jej prezentow, nie cholubie jej choc kupuje jej od
czasu do czasu jakis drobiazg, bielizne, bizyterie itp.
Nie wiem co o tym myslec.
marbel

2. Data: 2006-09-05 17:16:25

Temat: Re: Co myslesc? Zona mnie zdradza?
Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marbel" <c...@v...pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem co o tym myslec.

Twoja partnerka stała się wreszcie kobietą w głębokim sensie, tyle ;o)

Pzdr
Paweł

3. Data: 2006-09-05 17:47:52

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marbel" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy slusznie ale mam wrazenie ze zona mnie zdradza.

He he, moja żona myślała że ją zdradzam jak zrobiłem dwa prania i
posprzątałem po sobie w kuchni ;)

Pozdrawiam
Andrzej

4. Data: 2006-09-05 18:03:53

Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaangazowania.
> Ale do rzeczy.
> Od niedawna moja zona zmienia upodobania w lozku.

Człowiek nie jest z drewna - potrafi się zmieniać.

Może kiedyś był to dla niej rodzaj przykrego obowiązku (krótko i szybko)
teraz zaczęła dostrzegac w tym przyjemność. Może to być pod wpływem innego
męzczyzny, ale może być pod wpływem gazet, koleżanek, filmów ;)

A SMS, że przecież robiliście to wczoraj.... Hmmmm.... nie było to z ironią,
skoro robiliście to aż ponad tydzień temu ?

pozdrawiam

Monika

5. Data: 2006-09-05 18:39:11

Od: "Jenni" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Tez uwazam ze powinienes byc troche mnie podejrzliwy :) Poprostu u kobiet
pewne rzeczy i ochoty na nie przychodza z czasem, nie jestesmy od razu
wulkanami :) Ciesz sie z przemian zony, a przy dalszych podejrzeniach
proponuje szczera rozmowe..:)

Pozdrawiam

6. Data: 2006-09-05 20:37:40

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5 Sep 2006 12:54:49 +0200, Marbel napisał(a):

> Poza tym ostatnio wyslala mi smsa w ktorym napisala ze przeciez kochalismy sie
> wczoraj.
> A to bylo z tydzien, poltora temu.

To zapytaj o tego sms-a.
--
Elżbieta

7. Data: 2006-09-05 20:39:03

Od: "Jacek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marbel" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
> Od niedawna moja zona zmienia upodobania w lozku.

Czy nie o tym marzyłeś?

> Na pocztaku naszje znajomosci nie cierpiala calowania.
> Teraz wprost przeciwnie.

Czy nie o to ją prosiłes ?

> Kiedys lubiala szybko i krotko. Teraz coraz dluzej.

A Ty nie dajesz rady ?

> Dochodza rozne nowe pomysly. Do niedawna zatwardziala konserwatyska: tylko
> lozko i nic wiecej.
> Od jakiegos czasu kcohamy sie w roznych miejscach, pozycjach.

To chyba dobrze ?

> Pamietam jak na pocztaku malzenstwa powiedzial ze sex oralny nie wchodzi w
> gre.

Och co kobiety mówią na poczatku.

> Teraz sama to proponuje. Ma bardzo szalone pomysly o ktore nigdy bym je
> nie
> podejrzewal.
> Zachodze w glowe skad ona to bierze.

Dojrzała.

> Ubiera sie czesto wyzywjaco.

A jak sie ma ubierać ?

> Znika z pracy na godzinke, dluzej. Nie wiadomo gdzie jest.

Pracujecie razem?

> Poza tym ostatnio wyslala mi smsa w ktorym napisala ze przeciez kochalismy
> sie
> wczoraj.

W odpowiedzi na Twój sms ?

> A to bylo z tydzien, poltora temu.

Kto tak zadecydował ?

> Zmienila sie o 180 stopni.
> Zmienil sie jej sposob postepowania w stosunku do innych facetow.
> Niedawno rozmawialismy o zdradzie, ale ona troche mnie zbyla mowiac ze
> ona :"zawsze sie boi i ucieka".

Jaki teraz jest?

> Ma mi za zle ze nie daje jej prezentow, nie cholubie jej choc kupuje jej
> od
> czasu do czasu jakis drobiazg, bielizne, bizyterie itp.
> Nie wiem co o tym myslec.

Jak dla mnie nie za bardzo jest ważne z jakiego powodu informuje Cię o
swoich potrzebach.
Nawet jeśli Cie zdradza to póki co stara się wzbogacić Wasz związek.
Jeśli Cię nie zdradza a Ty będziesz tak jak piszesz ją widział w podobny
sposób do Twego opisu, stracisz ją.

Jeśli kiedys pragnęles takich zachować seksualnych, albo gdyby ktos
opowiadał Ci o takiej żonie bierz to co Ci proponuje i raczej wzbogacaj o
swoj wkład.

Pozdrawiam

Jacek

8. Data: 2006-09-05 20:43:14

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Marbel<c...@v...pl>

[...]
> Zmienil sie jej sposob postepowania w stosunku do innych facetow.
[...]

Na konkretnie jaki?

> Ma mi za zle ze nie daje jej prezentow
[...]

A nie zauważyłeś jakichś obcych prezentów? :)

Paff

9. Data: 2006-09-05 20:46:23

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Jacek<s...@w...pl>

[...]
> A jak sie ma ubierać ?

Dobre :)

[...]

Paff

10. Data: 2006-09-06 06:42:25

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Marbel wrote:

> Od niedawna moja zona zmienia upodobania w lozku.
> (...) Ma bardzo szalone pomysly o ktore nigdy bym je nie
> podejrzewal. Zachodze w glowe skad ona to bierze.

Spokojnie. Nie podejrzewaj żony o zdradę bez "twadrych"
dowodów. Z wiekiem kobietom przechodzą pewne zahamowania,
rosną też potrzeby seksualne. To co obserwujesz może być
naturalnym procesem, stymulowanym jeszcze materiałami w
popularbych mediach.

Pozdr,
--
ŁK