Co myślicie o Lux-Med lub Opiece Medycznej przez PZU?

1. Data: 2005-03-04 11:07:28

Temat: Co myślicie o Lux-Med lub Opiece Medycznej przez PZU?
Od: "StudentofEnglish" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
Co myślicie o opiece przez Lux-Med? Czy ktoś z grupowiczów ma negatywne
doświadczenia związane z tą firmą?

A co o programie Opieka Medyczna realizowanej przez PZU?
(www.opiekamedyczna.pl)?

Proszę o jakieś spostrzeżenia.

Pozdrawiam,
Marcin

2. Data: 2005-03-04 11:20:22

Od: "magda trebecka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

StudentofEnglish <m...@o...pl> napisał(a):
No własnie ja sie zastanawiam nad opieką w PZU , sle bylam na ich stronie i
wydaje mi sie niemozliwe zeby tak tanio to wszystko kosztowalo, place 50 zl i
mam dostep do specjalistow wprywatnej klinice /? :/ fajnie by bylo, ale
trzeba by sprawdzic, dzwonilam na infolinie , ale nic konstruktywnego nie
mowi pani-robocik, chyba mniej nawet niz na stronie. Trzeba jechac do PZU
albo umowic sie z ich gogusiem , ktory o wszytskim ci opowie :)
pozdrawiam meg

3. Data: 2005-03-04 11:41:34

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-04, StudentofEnglish <m...@o...pl> wrote:
> Hej
> Co myślicie o opiece przez Lux-Med? Czy ktoś z grupowiczów ma negatywne
> doświadczenia związane z tą firmą?

Ja jestem pacjetem luxmedu od 7 lat (abonament oplacany przez firme)
Ogolnie jestem zadowolony. Jedyny problem jest taki, ze czasem przy
zapisywaniu na wizyte dostepne sa dosc odlegle terminy (odlegle czyli
jakies 2-3 tygodnie). Ale to na ogol wtedy gdy chcemy isc do konkretnego
lekarza, w konkretnej placowce, gdy jestesmy mniej wybredni,
to czas oczekiwania na wizyty u specjalisty to max pare dni.
A jesli chodzi o interniste, to nawet teraz w tym grypowym okresie mozna
sie umowic na nastepny dzien, lub isc do interwencyjnego (w Warszawie w
jednej placowce na Raclawickiej) ktory przyjmuje bez zapisow cala dobe.

Placowki sa dobrze zaopatrzone, nie mialem problemow aby w ramach
abonamentu robic np holtera, echo serca, ekg, przeswietlenia, usg,
gastroskopie, itp.
Lekarzy maja sporo, wszelkich specjalizacji, jesli chcesz sprawdzic
jakich to zajrzyj np. na http://www.luxmed.pl/ na wyszukiwarke
konsultacji i badan.

Ogolnie rzecz ujmujac to jesli jestes z Warszawy to polecam.
(Nie wiem jak w innych miastach w ktorych jest lux-med,
ale jedyne czego obawiam sie jedynie ze moze byc "ciasno"
gdy jest jedna klinika na pareset tysieczne miasto)

4. Data: 2005-03-11 09:25:38

Od: "Claris" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StudentofEnglish" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Hej
> Co myślicie o opiece przez Lux-Med? Czy ktoś z grupowiczów ma negatywne
> doświadczenia związane z tą firmą?

Korzystam z Lux Medu od roku, w 2ch miastach obecnie - w Wawie i we
Wrocławiu. I jestem bardzo zadowolona (i mam szczęście, że abonament opłaca
mi pracodawca) :) Bez skierowania mogę iść do lekarzy niemalże wszystkich
specjalności, dyżur internistyczny 24/h, tak samo stomatolog. Wszystkie
badania na miejscu, do tego kultura personelu zupełnie inna niż w
państwowych placówkach (niestety, to co przeżywałam w rejonowej przychodni
to się nie nadaje do pisania).
We Wrocławiu placówkę otwarto niedawno, więc tłoku póki co tam nie ma, a o
pacjenta troszczą się bardzo - ogólnie polecam!

Pozdrowienia,

Claris /ona/

5. Data: 2005-03-11 10:26:41

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pracuję w banku, który korzysta z usług tej firmy. Kiedyś korzystaliśmy z
Medicover gdzie było 1000 razy lepiej. Wolimy teraz płacić i dalej tam
chodzić niż do Lux Medu. W Lux-Medzie są niedouczeni lekarze, którzy staraja
się być mili, ale jakoś im nie wychodzi. Pani internistka wykryła u mnie
guzy na czaszce i razem z ortopedom macali mnie po gło9wie i fascynowali się
jakie dziwne...nie ważne, ze mówiłam, że ja nic nie czuję i zawsze miałam
grubą skórę na głowie. Ortopeda kazał mi przyjść za dwa tyg., tak z
ciekawości chciałby zobaczyć jeszcze. Ginekolog zawsze się spóźniał, robił
płatne nietypowe badania - niby zalecane przez niego jak się potem okazało
do laboratorium, którego właścicielką jest jego żona. A na kolejna wizytę
zapomniał przynosić wyniki i telefonicznie mówił mi co wyszło. Pani, która
robiła badania okresowa umówiła się ze mną i koleżanką na wizytę i mnie
przyjęła, ale koleżanki nie miała już czasu bo się spieszyła. Internistka
zawsze przyjmuje gości i gada przez telefon i nawet jak nikogo nie ma w
przychodni to trzeba czekać aż skończy rozmowę- prywatną w stylu "no... a co
jeszcze u was...brzydko dzisiaj na dworze jak nie wiem... wczoraj też
miałam ogórkową tylko jakieś te ogórki w tym roku kwaśne mi wyszły..."
niestety wszystko słychać przez drzwi i wkurza człowieka, jak wiesz, że za
15 minut masz kolejne spotkanie i musisz się spieszyć. Jeszcze okuliska
zmniejszyła mi wadę wzroku o 0,75 i cieszyłam się razem z nią dopóki nie
odebrałam okularów za 6 stów, do niczego nie przydatnych bo nic nie
widziałam.
Starczy?
Pozdrawiam
G.

6. Data: 2005-03-11 11:39:50

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gsk" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

A to we Wrocławiu było?

Pozdr. Ewa

7. Data: 2005-03-11 11:51:58

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-11, gsk <c...@w...pl> wrote:
> [...]
> grubą skórę na głowie. Ortopeda kazał mi przyjść za dwa tyg., tak z
> ciekawości chciałby zobaczyć jeszcze....
[i tak dalej straszne rzeczy]

Mam nadzieje ze wypelnilas ankiety opisujac sytuacje? Moze ja mam
szczescie, ale nic takiego mi sie nigdy nie trafilo, a jak juz pisalem
jestem ich klientem od 7 lat. Natomiast jesli takie przypadki maja
miejsce, to natychmiast nalezy to zasygnalizowac - nie chcialbym na
takiego nieuka trafic - wiec nalezy dazyc do jego usuniecia z placowki.
A biernosc doprowadzi tylko do tego ze kierownictwo nic nie bedzie
wiedzialo ze cos z danym lekazem jest nie tak i dalej beda z nim
przedluzac kontrakty.

A swoja droga, to nie moglas zapisac sie do innego
ginekologa/internisty? Wybor jest naprawde spory.

8. Data: 2005-03-11 17:59:49

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to we Wrocławiu było?
>
> Pozdr. Ewa

W Katowicach, ale wg mnie świadczy to o całej firmie.
G.

9. Data: 2005-03-11 18:04:31

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam nadzieje ze wypelnilas ankiety opisujac sytuacje?

Nie wiem o jakie ankiety Ci chodzi. Mieliśmy w pracy ankiety dotyczące
zadowolenia z ich usług i wszyscy to dokładnie opisali. Ale nie wiem czy
takie ankiety masz na myśli.

> A swoja droga, to nie moglas zapisac sie do innego
> ginekologa/internisty? Wybor jest naprawde spory.

U nas jest tylko jeden ginekolog i jeden internista (Katowice)
Pozdrawiam
G.

10. Data: 2005-03-11 19:14:27

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-03-11, gsk <c...@w...pl> wrote:

> Nie wiem o jakie ankiety Ci chodzi. Mieliśmy w pracy ankiety dotyczące
> zadowolenia z ich usług i wszyscy to dokładnie opisali. Ale nie wiem czy
> takie ankiety masz na myśli.

Chodzilo mi o ankiety ktore przynajmniej w warszawskich placowkacj sa
porozwieszane na scianach.

> U nas jest tylko jeden ginekolog i jeden internista (Katowice)
> Pozdrawiam

No to faktycznie jest to problem...

Pytania a propo wyrostka robaczkowego
repozycja krążka m. kręgowego- jak??
Concor i stopniowe odstawianie leku
stale odczuwane zimno - gdzie lezy przyczyna
przesuniecie miesiaczki