Re: Co na chrzest

Data: 2003-04-14 07:34:33
Temat: Re: Co na chrzest
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl>

Użytkownik "mamqa" <m...@w...pl> napisał

> Julka dostala od chrzesnego wozek a od chrzesnej fotelik
samochodowy

I jak rozumiem byłaś z tego bardzo zadowolona :-/
No nie dziwne ... w końcu to prezenty dla Ciebie ;-/

Wytłumaczę co mam na myśli.
Takie prezenty jak napisałaś (+ kojce, stoliczki, pieluchy
itp) to są prezenty dla rodziców a nie dla dziecka. To
rodzice w tym wypadku nie muszą wydawać kasy na produkty
niezbędne do wychowywania dziecka.
A dziecko ... nic z tego nie ma ;-(
Bo co Julkę obchodzi w jakim foteliku siedzi ? (nie w
kwestii bezpieczeństwa ale od kogo tenże jest).
Co więcej ... co ją to będzie obchodziło za 20 lat ... jak
pomyśli o swoich chrzcinach ?

Wg mnie na chrzciny powinno się dawać dziecku prezent
_pamiątkowy_ + oczywiście coś dostosowane do jego wieku w
tym momencie bo żadne dziecko nie ucieszy sie z ryngrafu w
momencie chrzcin ;-)

Przykładowe propozycje prezentów na chrzciny: krzyżyk lub
medalik z łańcuszkiem, ryngraf, biblia dla dzieci, łyżeczka
z wygrawerowaną datą, encyklopedie czy słowniki z dedykacją.

Ja swoim chrześnikom dałam kompasy (z wygrawerowaną
dedykacja i datą) + prezenty dziecięce (zabawki) + koperta.
Oprócz tego robiłam zdjęcia (ale tego nie traktuje jako
prezent bo ja je zawsze robię).

Pozdrawiam
MOLNARka