Co na obiad - pilne HELP!

1. Data: 2005-09-01 12:01:44

Temat: Co na obiad - pilne HELP!
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kompletnie nie mam pomysłu na dzisiejszy obiad. Pomożecie?
W lodówce mam:
- 2 ćwiartki kurczaka (od nogi) - chcę je wykorzystać jako sedno obiadu;
- 2,5 cytryny;
- pomidory;
- ziemniaki (jeszcze surowe);
- pół dużego, ugotowanego kalafiora (został z wczoraj);
- pół cebuli;
- sery żółte, pleśniowe, topione;
- różne rodzaje mąki (pszenna, kukurydziana, ziemniaczana);
- podstawowe przyprawy i sosy do 'chińszczyzny';
- itp.

Co radzicie?

PWZ

2. Data: 2005-09-01 12:05:14

Temat: Re: Co na obiad - pilne HELP!
Od: "krawiec" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - sery żółte, pleśniowe, topione;
> - różne rodzaje mąki (pszenna, kukurydziana, ziemniaczana);
> - podstawowe przyprawy i sosy do 'chińszczyzny';

idź na pizzę

3. Data: 2005-09-01 12:06:40

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

krawiec napisał(a):

> idź na pizzę

ROTFL :D

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

4. Data: 2005-09-01 12:13:25

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

krawiec napisał:

> idź na pizzę

Rozumiem, że ty stołujesz się tylko w pizzerii i stąd biorą się twoje
jakże wąskie horyzonty kulinarne?

PWZ

5. Data: 2005-09-01 12:29:51

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Sep 2005 14:01:44 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Piotr Zawadzki*,
w wiadomości news:<news:df6qje$877$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> - sery żółte, pleśniowe, topione;
> - różne rodzaje mąki (pszenna, kukurydziana, ziemniaczana);
> - podstawowe przyprawy i sosy do 'chińszczyzny';

Hehe, ja bym zjadła sama tego kalafiora, a głodnemu mężczyźnie usmażyła
kurczaka, ugotowała ziemniaki i podaa pomidora z cebulą. I tyle :D
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2005-09-01 12:49:22

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał:

> Hehe, ja bym zjadła sama tego kalafiora, a głodnemu mężczyźnie usmażyła
> kurczaka, ugotowała ziemniaki i podaa pomidora z cebulą. I tyle :D

No tak, tylko że ja jestem tym mężczyzną ;-)

PWZ

7. Data: 2005-09-01 12:52:32

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 01 Sep 2005 14:49:22 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Piotr Zawadzki*,
w wiadomości news:<news:df6tco$mmj$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> No tak, tylko że ja jestem tym mężczyzną ;-)

To sobie tak przyrządź, na szybcika to chyba najlepszy pomysł.
U mnie za to od godziny już powolutku pyrka rosół. Dobrze, że rodzina
dzisiaj późno wraca, to zdążę :)

8. Data: 2005-09-01 12:53:14

Od: "turecky " <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zawadzki <p...@f...pl> napisał(a):

> [...]
> - sery żółte, pleśniowe, topione;
> - różne rodzaje mąki (pszenna, kukurydziana, ziemniaczana);
> - podstawowe przyprawy i sosy do 'chińszczyzny';

Kalafior + cebula + pokruszony ser pleśniowy + vinegret = sałatka
(jako przystawka)

Ziemniaki pokroić w cieniutkie plasterki, polać obficie oliwą z oliwek,
przyprawić (sól, pieprz, ...) ułożyć ładnie na blasze "na zakładkę" i upiec w
piekarniku.

A kuraka... najlepiej upiec na drugiej blasze uprzednio marynując (z
wykorzystaniem sosów do chińszcyzny i cytryny)

Z pomidora odkroić "wieczko", lekko wydrążyć środek, wrzucić do środka sera
pleśniowego, dodać oregano, przykryc wieczko i piec 10 minut obok kurczaka.

Smacznego

9. Data: 2005-09-01 13:06:29

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

turecky napisał:

> [...]
> pleśniowego, dodać oregano, przykryc wieczko i piec 10 minut obok kurczaka.

Dzięki, już sobie skrzętnie notuję w kajeciku :-)

PWZ

10. Data: 2005-09-01 13:10:26

Od: "madspirit" <w...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja proponuję jakąś wariację na temat potrawki z kuraka + ew. jakaś sałatka
do tego albo ugotowany kalafior

Gdzie dostać suszone pomidory? (Warszawa)?
Kiszona pietruszka
sos roquefort
(XXX) Grzyby
rosół mętny ???