Co na obiadek w Srode popielcowa?

1. Data: 2003-03-05 13:02:03

Temat: Co na obiadek w Srode popielcowa?
Od: "KAsia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Co przygotowujecie smacznego dzisiaj wlasnie? Strasznie nie lubie postow bo
wlasnie w takie dni chce mi sie mieska....Pozdrawiam KAsia

1. Data: 2003-03-05 13:03:43

Temat: Re: Co na obiadek w Srode popielcowa?
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> Co przygotowujecie smacznego dzisiaj wlasnie? Strasznie nie lubie postow
bo
> wlasnie w takie dni chce mi sie mieska....Pozdrawiam KAsia

ja dojadam wczorajsze sledzie pod kilkoma postaciami :)

wkn

1. Data: 2003-03-05 13:14:39

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> wlasnie w takie dni chce mi sie mieska....Pozdrawiam KAsia

Czy smaczne to zobaczymy - ryba (filety) smażona, ziemniaki i surówka z
kiszonej kapusty. Jak komuś mało to mogą być do tego jeszcze pieczarki
duszone z cebulą. Ale dzisiaj nie można przejadać się.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-03-05 13:23:18

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Co przygotowujecie smacznego dzisiaj wlasnie?

Cześć!
Chyba ugotuję ruskie pierogi (zrobiłam hurtowo i zamroziłam), albo też rybę w
panierce + ziemniaki + duszona fasolka szparagowa. Zalezy czy będzie mi się
chciało po powrocie do domu. :-)
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-03-05 13:26:02

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

filet rybny zapiekany z pomidorami + ziemniaki (polane maselkiem z ziolami i
czasnkiem)+ salata

Monika

1. Data: 2003-03-05 13:28:17

Temat: Odp: Co na obiadek w Srode popielcowa?
Od: "Mariola" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Biermann <m...@g...de> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:b44th3$sm7$04$...@n...t-online.com...
> filet rybny zapiekany z pomidorami + ziemniaki (polane maselkiem z ziolami
> czasnkiem)+ salata
>
> Monika

Czy wszyscy jedza dzisiaj ryby? Ja sobie zjem dzisiaj spagetti (uduszone
pomidorki, ziola, czosnek, szczypiorek). Pycha.
Mariola

1. Data: 2003-03-05 13:41:57

Od: "ola" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> wlasnie w takie dni chce mi sie mieska....Pozdrawiam KAsia

dziś tylko woda mineralna
orzy okazji postu warto poświecić jeden dzień na oczyszczenie organizmu

ola

1. Data: 2003-03-05 13:44:58

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bo
> wlasnie w takie dni chce mi sie mieska....Pozdrawiam KAsia

A my dziś szpinak + jajko sadzone + duża ilość kefiru :-)

Marta

1. Data: 2003-03-05 13:52:54

Od: "Deidre" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ryż z uprażonymi jabłkami i cynamonem właśnie wsuwam :)
--
Deidre

1. Data: 2003-03-05 14:14:39

Od: "Zbychu" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja wlasnie zjadlem kotleciki z jajek i pieczarek, do tego ziemniaczki i
marchewka na gesto.
Pozdr
Zbychu

Przeliczanie wag...