Co na ścianę?

1. Data: 2007-02-20 13:08:33

Temat: Co na ścianę?
Od: MK <m...@i...ANTYSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
przy okazji remonciku chciałem zerwać boazerię ze ściany w kuchni.
Ściana narażona tylko na "odpryski" z miksera, w pobliżu nie ma kuchenki
ani zlewozmywaka.
Reszta kuchni to szafki z płytami MDF i płytki.
Co na nią położyć, żeby było estetycznie i solidnie? Zależy mi na jasnej
kolorystyce, żeby powiększyć pomieszczenie optycznie.

Panele ścienne? Ściana 3m x 2,6m.

Płytek niestety już nie dokupię takich jakie są na reszcie, więc raczej
odpada.
Pozdraiwam,
MK

2. Data: 2007-02-20 13:11:30

Temat: Re: Co na ścianę?
Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ładny kolor farby do Kuchni i łazienek Duluxa?
Też to jest jakieś wyjscie. Ja w kazdym razie mam taki zamiar jakś ładny
zywy kolor pasujący do reszty.
Pozdr CG

3. Data: 2007-02-20 20:23:19

Od: "jepic" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co na nią położyć, żeby było estetycznie i solidnie? Zależy mi na jasnej
> kolorystyce, żeby powiększyć pomieszczenie optycznie.

w sklepach meblarskich (tam gdzie sprzedaja plyty, laminaty itd) mozesz
dostac taki material (przypomina laminaty na blaty), ktory mozna stosowac
zamiast kafelkow miedzy szafkami dolnymi a wiszacymi - bardzo duzy wybor
kolorow, wzorow (w tym imitujace metal) - odporne na wode, mozna wycierac
itp. - jedynie nie nadaje sie na blaty bo nie wytrzyma natarcia noza :)
- bardzo ciekawie to wyglada...
ja osobiscie zdecydowalam sie na tablice do pisania (jasna) - zawsze notatke
mozna skrobnac :)

Jepic

4. Data: 2007-02-22 01:29:57

Od: "." <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Plakat z Karolem Wojtyłą i dużym napisem "Nie używajcie prezerwatyw!"

5. Data: 2007-02-24 09:44:00

Temat: Re: Co na ścianę? [OT]
Od: Old Rena <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. napisał(a)(o):
> Plakat z Karolem Wojtyłą i dużym napisem "Nie używajcie prezerwatyw!"

Robaczku krakowski, sądzący, że w Internecie można być anonimowym...
stosuj się łaskawie do netykiety i skonfiguruj czytnik. Wszelką pomoc
znajdziesz tutaj: http://www.evil.pl/pip/

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

Księga wieczysta - "instrukcja obsługi"
jak ustawiliście kuchnie "wolnostojącą"?
okopcona szyba kominkowa
Problemy z farba - zacieki, mazaje - jak zaradzic ?
czarne plamy na drewnie - czym usunac?