Co najmocniej cementuje związek

11. Data: 2006-07-14 12:46:02

Temat: Re: Co najmocniej cementuje związek
Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Niemniej jednak jedzenie wspólnych posiłków jest IMHO
> bardzo ważne.

Oczywiście.

> Chociaż niekoniecznie wszystkich
> i niekoniecznie o 5 rano. :-)

Podejrzewam, że przymuszanie się, żeby na nieprzytomnego, kiwając się i trąc
oczy, skonsumować śniadanko z partnerem, prędzej może przyczynić się do
rozpadu związku.

--
JoP
-

12. Data: 2006-07-14 15:03:37

Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

amen :]

13. Data: 2006-07-14 15:11:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mała Mi" <p...@p...onet.pl> wrote in message
(...)
> W ten sposób to jasne, że można zakwestionować
> i wyśmiać wszystko. :-)

dokladnie. moze po prostu trudo ludziom widziec cos
niezwyklego w tych punktach, albo lepiej sie z nich wysmiac
widzac, ze sie samemu tego nie robi, mozna tez
zrozumiec wszystko doslowenie a nie "przeslania" jakie te
punkty maja, albo moze po prostu ktos sie lubi wysmiewac
z kazdego poradnika?

iwon(k)a

14. Data: 2006-07-14 20:45:53

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zrozumiec wszystko doslowenie a nie "przeslania" jakie te
> punkty maja, albo moze po prostu ktos sie lubi wysmiewac

...Mnie te punkty/poradnik nie rozśmieszyły, raczej zastanowiłam się chwilę nad
moim związkiem z TŻ-em.
Niby proste, niby _wiadomo_ że tak być powinno, no ale ...

Ot tyle...

Pozdrawiam
Ula (ulast)jadająca w różnych konfiguracjach rodzinnych ;-)

15. Data: 2006-07-15 03:40:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ulast" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> ...Mnie te punkty/poradnik nie rozśmieszyły, raczej zastanowiłam się
> chwilę nad
> moim związkiem z TŻ-em.
> Niby proste, niby _wiadomo_ że tak być powinno, no ale ...

mnie tez nie. no ale widac ludziska rozne sa.

iwon(k)a

16. Data: 2006-07-15 06:57:58

Od: "@dams" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mnie tez nie. no ale widac ludziska rozne sa.

może ... rózne, ale jak dla mnie jeżeli komus się tłumaczy rzeczy cholernie
oczywiste - robi sie to w sposób poważny to przynajmniej moim zdaniem
kieruje sie cos takiego do osoby no bez obrazy dla nikogo tutaj średnio
jakos powiedzmy "sprytnej" - po takiej osobie można się spodziewać że
automatycznie zacznie wprowadzać w związek takie "przepisy" w sposób
nachalny i sztuczny. Związek jest czymś naturalnym i taka ingerencja typu
wstawaj musimy coś zjeść razem bądź na imprezie przesiadywanie w kącie z
trzymaniem się za rękę może więcej złego wnieść niż dobrego. A poza tym te
przepisy umieściłbym w dziale "sciene fiction" niestety w tego typie prasie
czegoś takiego nie ma - przynajmniej oficjalnie;]

pozdrawiam
@dams

17. Data: 2006-07-15 08:53:30

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@dams" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przepisy umieściłbym w dziale "sciene fiction" niestety w tego typie prasie
> czegoś takiego nie ma - przynajmniej oficjalnie;]

Zgadzam się...
..nie chodzi o stosowanie tych "porad"...na siłę, bo nic z tego nie będzie.

Chodzi o sens tego co tam napisano.

Mnie się po prostu miło to to przeczytało, "zmusiło" do małej refleksji...
Pozdrawiam
Ula (ulast)

18. Data: 2006-07-15 08:56:27

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-15 08:57:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *@dams* skreślił te oto słowa:

> może ... rózne, ale jak dla mnie jeżeli komus się tłumaczy rzeczy cholernie
> oczywiste

Gdyby to dla wszystkich było cholernie oczywiste to śmiem twierdzić, ze
rozwodów byłoby mniej...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

19. Data: 2006-07-15 10:31:59

Od: "Agnieszka" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby to dla wszystkich było cholernie oczywiste to śmiem twierdzić, ze
> rozwodów byłoby mniej...
>
> --
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Masz zupełna rację

Aga

20. Data: 2006-07-15 11:17:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"@dams" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> że automatycznie zacznie wprowadzać w związek takie "przepisy" w sposób

nikt nas nie nauczyl byc zona/mezem (czerpiemy wozrce z domu
a te nie zawsze sa dobre), nikt nas nie nauczyl byc rodzicami.
co dla jednych oczywiste dla drugich mniej. nie oznacza to jednak
ze to pacany, ktore teraz beda wprowadzac w zycie cos tam nienaturalnie,
sztucznie itp

Związek jest czymś naturalnym i taka ingerencja typu
> wstawaj musimy coś zjeść razem bądź na imprezie przesiadywanie w kącie z
> trzymaniem się za rękę może więcej złego wnieść niż dobrego.

jesli ktos to tak zinterretuje znaczy ma niskie IQ (IMO), wlsniej
tej mniej sprytnej.....

>A poza tym te przepisy umieściłbym w dziale "sciene fiction" niestety w
>tego typie prasie czegoś takiego nie ma - przynajmniej oficjalnie;]

a ja normalnie w "poradniku".

iwon(k)a>

3Miasto - spotkaniowo
krew z zęba, dziąsła?