Re: Co nas nie zabije...

Data: 2020-03-25 15:12:21
Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: Trybun <L...@j...cb>

W dniu 25.03.2020 o 13:45, XL pisze:

> Wspólne interesy Polaków (te główne):
> Naród.

Czyli w sumie nic.

> Honor.

Nie wiem co to może znaczyć w kontekście wspólnych interesów. Niby honor
to coś co pozwala okradać Polaków z emerytur przy dużym aplauzie gawiedzi?

> Ojczyzna.

Wiele krwi i łez popłynęło przez tą Ojczyznę.

> Historia.

Bardzo często zakłamywana.. Zastanawiające się po co my sami siebie
próbujemy oszukiwać.  Np paktowaliśmy z Hitlerem to czego tu się
wstydzić do tego stopnia aby temu zaprzeczać?

> Kultura (i język).

Tu na plus, ten sam krąg kulturowy i język to może być to co łączy.

> Terytorium.

Co kawałek płot z napisem 'zakaz wstępu"

> Gospodarka.

W sumie nie istnieje, nawet na leki musimy czekać z Chin.

> Bezpieczeństwo.

Obce wojska wpuszczone bez jednego wystrzału.

> Warunki geopolityczne.

Do których przywiązujemy tak wielka wagę, tymczasem jesteśmy krajem
który i tych znikomych rzeczyuwistych walorów nie potrafi wykorzystać.

> Zauważ - genetyki tu nie wymieniam...

A to mogłoby być ciekawe.. Wyróżniamy si ę w tym aspekcie jakoś?

Podsumowując - znacznie więcej nas dzieli niż łączy.