Re: Co o tym myślą kobiety?

Data: 2005-12-02 20:08:06
Temat: Re: Co o tym myślą kobiety?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

"Dunia" <d...@n...o2.pl> wrote in message
news:dmq88n$73h$1@news.onet.pl...

> Zaplatalam sie... rozumiem, ze starasz sie powiedziec, ze na pewnym etapie
> zwiazku normalne i naturalne jest, ze przyjemniej (cokolwiek by to mialo
> nie znaczyc) z innym facetem niz z dotychczasowym partnerem ?

nie.

> Biorac pod uwage, ze stazem malzenskim i wiekiem do pytajacego, zakladam,
> ze Twoje doswiadczenie w tym wzgledzie jest wieksze od mojego i nie
> podejmuje sie z tym dyskutowac.

dyskutowac sobie zawsze mozna :)

> Ale mozliwa _przyczyna_.

ktora nieczego nie tlumaczy.

> Coz, nie kazdy jest wzorem madrosci zyciowej i rozsadku (na jaki - mam
> wrazenie - sie lansujesz). To jest prawdopodobnie jej - pewnie nie do
> konca przemyslany - sposob, zeby powiedziec mezowi, ze czuje sie
> niedowartosciowana, samotna, niedopieszczona itp.

a ja mysle, ze nie jest to zadana lekcja dla meza. po prostu kobiecie
lekko odbilo, zauroczyla sie. zalezy czy szybko sie z tego obudzi, czy
tez sie jej to spodoba.

> Ciekawe, bo na innej grupie glosilas gotowosc dwudziestolatkow do
> podejmowania waznych zyciowych decyzji.

zapewne stwierdziliby, ze sa strasznie dorosli i dojrzali.

> Oczywiscie, ze nie. Nie jest tym samym, ale nie znaczy, ze jest gorszy.

ale jest inny. i ta innosc moze byc juz wystarczajaca, zeby nie
dorownac komus tam.

> W przypadku wielu znanych mi ludzi, wiek czynil ich atrakcyjniejszymi (z
> wielu wzgledow) dla plci przeciwnej. Nie idzie to w nieskonczonosc ;-)
> niestety, ale wiek 45 lat to nie jest jakas zgrzybiala starosc.

moze dla mlodych kobiet ;)

> Iwon(k)a, nie chce z Toba na temat dyskutowac, bo wszyscy doskonale znamy
> Twoje poglady na mlodosc, starosc, i optymalny wiek do robienia tego czy
> tamtego. Dosc stwierdzic, ze nasze harmonogramy rozbiegaja sie o dekade,
> wiec malo prawdopodobne, ze sie w ogole dogadamy. Mimo, ze zawsze musisz
> sie odezwac, kiedy biore udzial w tego typu dyskusji ;-)

mam dokladnie takie samo wrazenie o Tobie co Ty o mnie :)

> A jaka jest rzeczywistosc ? Widzialam ostatnio w tv koncert U2 i nastki
> sikajace w majty na widok Bono, rocznik 1960 ;-) Najseksowniejszym
> mezczyzna swiata od lat wybierany jest Brad Pitt, rocznik 1963. I to
> wszystko w celebrujacej mlodosc kulturze zachodniej.
> To taka sama rzeczywistosc, jak 45latek w poplamionym poskoszulku opietym
> na piwnym bebzonie...
> Znamienne, ze jesli chodzi o wiek, widzisz tylko jedna strone medalu.

jesli rzeczywistoscia dla Cebie jest wystepujacy na scenie Bono i jest
on dla Ciebie namacalnym dowodem ze niczym sie nie roznia
od 20 latka to rzeczywsicie malo proawdopodobne, ze sie dogadamy :)))

> Wyrwala Ci jakas malolata meza, ze tak reagujesz ?
> Wot, usenetowa psychonaliza...

i to za darmo! ;)))

> Nie mam, i nie mialam, przesadow co do wieku, zakochiwalam sie ich w
> facetach pare lat mlodszych i starszych od siebie. Naprawde, Iwon(k)o dla
> niektorych ludzi wglad w metryke nie jest najwazniejszy.

oczywiscie. moze byc np kasa ;)

> Emotikona zjadlo ?
> Z drugiej strony, tak sobie mysle, ze to wlasciwie nie jest zla
> propozycja. Moze jak rogacz poflirtuje z paroma fajnymi babeczkami i
> przekona sie, ze moze byc nadal dla kogos atrakcyjny, to przyjda mu do
> glowy ciekawsze pomysly na uatrakcyjnienie poozycia niz "pilnowanie zony"
> ?

jesli tylko lubi takie przygody. i pogon za bycie atrakcyjnym dla zony
bez zony wspolpracy moze okazac sie wysciegiem bez mety. lepiej sobie
poszukac kogos o podobnym zapatrywaniu na zycie.

iwon(k)a