Co oni własciwie wynegocjowali?

111. Data: 2011-04-28 21:15:10

Temat: Re: Co oni własciwie wynegocjowali?
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
> Użytkownik "kiwiko" napisał w wiadomości grup
.pl...

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> jesteś bardzo miła :)
> ja jednak trochę się martwię, szczególnie o jego głowę ;)

> Proponuję ci pomartwić się o swoją. Tak jest najzdrowiej. Skoro piszesz,
> że martwisz się o moją- to albo mnie lubisz (kochasz?)- w każdym razie ci
> na mnie zależy. Jednak- nie wynika to raczej z twojego zachowania-
> przeciwnie. A skoro mnie nie lubisz- to nie może ci zależeć na mojej
> głowie. Tak czy owak- łżesz, kiwiko.
>

> --
>
> Chiron
>
> Prawda, Prostota, Miłość.
obawiam się, że jest już za późno
odbiło Ci, pajacu
=============
I już? Tylko tyle? Wiesz co? Żenada- jak mały kundelek: obsrać nogawki,
obszczać buty- i chodu! Niech mnie ktoś obroni! Żałosna, mała, podła ofiara.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

112. Data: 2011-04-28 21:20:43

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla jasności: jako rasowy rasista jestem przeciwnikiem ekspansji
w Europie wszelkich nacji o rodowódzie pozaeuropejskim.
Nie dotyczy to jedynie Hebrajczyków i ich kultury gdy starają się
"zadomawiać" w Europie, lecz dowolnej nacji, ale...

nie jest to niechęć w 100% bezwarunkowa, gdyż uwarunkowana
- mówiąc w ogromnym skrócie - rasowo, a zatem nie obejmuje
"personalnych wyjątków".

--
CB

113. Data: 2011-04-28 21:22:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej: trafić w samo sedno... itd.

;)

--
CB

114. Data: 2011-04-28 21:39:20

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===============================

=============
> I już? Tylko tyle? Wiesz co? Żenada- jak mały kundelek: obsrać nogawki,
> obszczać buty- i chodu! Niech mnie ktoś obroni! Żałosna, mała, podła
> [...]
coś Ci się pomyliło...
jak chcesz tu urządzać przedstawienie, to musisz sobie poszukać kogoś innego
:)
do zabawy

kiwiko

115. Data: 2011-04-28 21:48:39

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

[...]

Dla mnie wszelki rasizm jest...egzotyczny. Państwo musi spełniać rolę
związku ponadnarodowego- w innej sytuacji prędzej czy później się rozleci.
Jednak IMO państwa, w których istnieją różne silne diaspory- siłą rzeczy
konkurujące ze sobą, ale ze swej natury- dosyć hermetyczne- państwa te mają
się na ogół (dzięki temu) bardzo dobrze. Najbardziej to chyba było widać w
USA- różne narodowości żyjące w swoich enklawach, popierających swoich
członków- i konkurujących ze sobą. Ale- oczywiście każdy może mieć swoje
zdanie. Jeśli chodzi o Żydów- w krajach europejskich (nie wszyscy,
oczywiście) tworzą związki o charakterze pasożytniczym- i traktują państwa
tak, jak parazyt organizm żywiciela. Nawet państwom silnym trudno sobie z
nimi poradzić (jak w USA, Francji)- na dodatek knebluje ich polityczna
poprawność.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

116. Data: 2011-04-28 21:49:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał w wiadomości grup

Raczej: trafić w samo sedno... itd.
=================
No cóż- skoro uważasz, że pisząc do mnie per "pajacu" trafiła w samo sedno-
to gratuluję...

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

117. Data: 2011-04-28 22:04:33

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

===============================

=============
> [...]
coś Ci się pomyliło...
jak chcesz tu urządzać przedstawienie, to musisz sobie poszukać kogoś innego

Przedstawienie to raczej nie. No- jeśli już- to chociaż trzeba by zadbać o
to, żeby nam publiczność zapłaciła- ne spa? Może podamy numery kont
bankowych- może zaczną wpłacać- kto wie? Podoba Ci się pomysł? A jeśli
chodzi o zabawę- to ja bawię się nieźle. Ty nie? Nie lubisz się bawić?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

118. Data: 2011-04-28 22:13:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napij się, czy cuś, ale już nie p*ol bez sensu.

;)

--
CB

119. Data: 2011-04-28 22:46:35

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Klasyka ideologii lucyferiańskich.
W sam raz dla ambitnych tępaków, podobnie jak religia krk zresztą.
IMHO.

BTW
<<... W mitologii ugaryckiej porywczy, pełen młodzieńczego zapału
bóg burzy i życiodajnego deszczu, władca świata. Co roku ginął
w wyniku walki toczonej z [...] bogiem śmierci i wysuszonej letnim
skwarem ziemi - i zstępował do świata podziemnego, aby z nastaniem
wiosny powstać z martwych. Nieustanna walka między życiem a śmiercią
była tematem dramatycznego mitu, który głęboko poruszał i przynosił
oczyszczenie wewnętrzne. Kiedy wrogowie [jego] dokonywali najgorszego
z najgorszych czynów, ich siła się wyczerpywała...>>

O kim to?
http://pl.wikipedia.org/wiki/Belzebub
http://pl.wikipedia.org/wiki/Baal

--
CB

120. Data: 2011-04-29 00:15:08

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-kwiecień-11 w ramce <news:ipchr7$ko3$1@news.onet.pl> pędzel Chiron
zmalował:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" napisał w wiadomości grup
>
> Dnia 28-kwiecień-11 w ramce <news:ipb839$dl6$1@news.onet.pl> pędzel Chiron
> zmalował:

> Chironie, życzyłbyś sobie może mój malutki komentarz do tego?
> Ani chcę, ani muszę, aleć może się Ci przyda.
> Może być na prv.
> Rozumiem, że nie musisz. Tyle, że skoro nie chcesz- to tego nie rób. Jak
> chcesz- to proszę bardzo. Może być na priv
> i...@g...com
> tyle, że mam prośbę: nie spytam, dlaczego chcesz. Proszę jednak, żebyś się
> postarał to sobie uświadomić:-)

Napisałem - ani chcę, ani muszę. A dlaczego? Bo może Ci się przyda.
Tak/Nie
i już :)

Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ
ZDROWYCH, WESOŁYCH, A PRZEDE WSZYSTKIM __SPOKOJNYCH__ ŚWIĄT...
przykre- kradziez...
Wesołych...