Co polecacie na depresje ?

11. Data: 2007-03-02 19:43:28

Temat: Re: Co polecacie na depresje ?
Od: "Jan Kowalski" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@m...com> napisał w wiadomości
news:es9t91$1ps$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "Jan Kowalski" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> sory że się śmieję - na tych wszystkich pigułach, które łykam jest
> napisane dużymi literami że problemy dnia codziennego nie są
> wskazaniem do ich zażywania. idź do empiku i w dziale medycyna
> poczytaj sobie książki - jeżeli nie masz klinicznej postaci depresji
> to znaczy że masz hipochondrię, a nie depresję. no chyba że jesteś
> ćpunem-lekomanem czy kimś takim - wtedy inna sprawa i tym bardziej
> powinieneś zgłosić się do specjalisty.

powiedzmy że tego posta nie napisałem, ok? ale dosyć oszczędnie piszesz
o sobie, więc ja się wymądrzam.

12. Data: 2007-03-02 20:07:54

Od: Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

masz
> hipochondrię, a nie depresję. no chyba że jesteś ćpunem-lekomanem czy
> kimś takim - wtedy inna sprawa i tym bardziej powinieneś zgłosić się do
> specjalisty.

byc moze masz racje

--
http://wolnastrona.EU - fakty i opinie
Fizzzi is Registered Linux User#405773

13. Data: 2007-03-03 19:09:34

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:op.tokss9h49hdcip@fizzzi-komp...

> to nie kwestia cierpienia, tylko tego że nie mogę przez miesiąc spać po
> 4h bo się w końcu przekręcę, a miewałem takie okresy w życiu że
> zasypiałem o 3-5, a wstawałem o 8 rano.
>
> bezsenność jest skutkiem ubocznym leków i choroby, więc nic nie stoi na
> przeszkodzie, aby z nią powalczyć (o ile nie zaszkodzi mi to jeszcze
> bardziej). :)

Jeśli chodzi o bezsenność wywołaną m.in. lekami przeciwdepresyjnymi
(np.SSRI), można redukować ją bardzo "ładnie" lekiem również
antydepresyjnym, lecz dodatkowo poprawiającym sen oraz jego jakość.
Lek nazywa się Triticco. Oczywiście o dawkowaniu MUSI zadecydować
lekarz psychiatra, ponieważ dodatkowe leki antydepresyjne przyjmowane
łącznie z innymi lekami antydepresyjnymi, to już nie taka "błaha"
sprawa :) Trzeba uważać, bo przecież działanie jednego leku wzmaga
działanie drugiego, łatwiej więc również o zespół serotoninowy, a to
już nie przelewki. Natomiast niewielka nawet dawka Triticco dodana do
podstawowej kuracji antydepresyjnej potrafi przynieść niesamowitą ulgę
jeśli chodzi o sen. Bywa wręcz zbawienna. W ogóle lek ten bywa
stosowany jako monoterapia w leczeniu przewlekłej, opornej bezsenności
(nie można przecież non stop faszerować pacjenta środkami nasennymi
lub benzodiazepinami).
Natomiast jeśli chodzi o silne uzależnienie od benzodiazepin i kwestię
wychodzenia z tego typu uzależnienia - pamiętajmy - TYLKO pod kontrolą
lekarza i zgodnie z jego zaleceniami :) Błagam :)

Pozdrawiam serdecznie,
Maja

14. Data: 2007-03-03 19:19:06

Od: Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

TYLKO pod kontrolą
> lekarza i zgodnie z jego zaleceniami :) Błagam :)

nie kazdego lekarza...

15. Data: 2007-03-03 20:59:37

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Mar, 20:19, Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> wrote:
> TYLKO pod kontrolą> lekarza i zgodnie z jego zaleceniami :) Błagam :)
>
> nie kazdego lekarza...

Przecież to oczywiste, że mówimy o psychiatrach. Lekarze jakiej
specjalności zajmują się leczeniem depresji, lęków, fobii,
bezsenności, przeróżnych nerwic i chorób psychicznych itp? Chyba na to
pytanie każdy nawet średnio inteligentny człowiek zna odpowiedź :) Ci
sami, którzy przypisują leki na w/w dolegliwości, powinni decydować o
ich odstawianiu i to odstawianie kontrolować.
Myślałam, że w tym wątku, wszystkie osoby zainteresowane (2 osoby) o
tym wiedzą ...:)

Pozdrawiam,
Maja

16. Data: 2007-03-04 07:08:30

Od: Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Mar 2007 21:59:37 +0100, Maja <e...@i...pl> wrote:

> Przecież to oczywiste, że mówimy o psychiatrach. L
nie kazdego lekarza psychiatry

17. Data: 2007-03-04 15:38:55

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 08:08, Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> wrote:

> nie kazdego lekarza psychiatry

Masz rację. Tylko tego, którego ja bym poleciła.

Pozdrawiam,
Maja

18. Data: 2007-03-04 16:01:01

Od: Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 04 Mar 2007 16:38:55 +0100, Maja <e...@i...pl> wrote:

> Masz rację. Tylko tego, którego ja bym poleciła.
:)
nie wiem

19. Data: 2007-03-04 18:26:41

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Mar, 17:01, Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> wrote:

> :)
> nie wiem

Ja wiem. Uwierz :) W tym kraju wielu dobrych psychiatrów nie ma :)

Pa, pa
Maja

20. Data: 2007-03-05 11:05:31

Od: "m.g." <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 4 Mar, 17:01, Fizzzi <fizzzi@wez_to_ciach.op.pl> wrote:

> :)
> nie wiem

> Ja wiem. Uwierz :) W tym kraju wielu dobrych psychiatrów nie ma :)

aż chciałoby się zanucić:
dziś prawidziwyyyyych psychiatróóóóóów już nie maaaaaa!

zarobki - tech. farmaceuta
Nadcisnienie i latanie
Stosunek cholesterolu calkowitego / LDL
Poziom trójglicerydów ponizej normy