Re: Co polecicie na zmarszczki...

Data: 2002-12-12 14:35:38
Temat: Re: Co polecicie na zmarszczki...
Od: "Hanuś" <k...@g...pl>

> > ...przy oczach? Dla kobiety.
>
> Kobiety 30-to letniej.

Jestem w podobnym wieku, i na podstawie własnych prób i błędów mogę polecić:
Helena Rubinstein, Power A - świetny krem troszke cieżki, ale fantastycznie
niweluje zmarszczki mimiczne, nawilża bombowo. Cena makabryczna, sądząc po
wyciągu z konta:). Dokładnie nie wiem ile, dostałam w prezencie.
Eris, Forte 25+, Żel-krem dotleniający pod oczy i na powieki- był niezły,
zwłaszcza na zapuchnięte oczka i śińce rano. Cena była ok, coś około 45 zł.
A... i jeszcze ostanio znalazłam serum energizujące pod oczy (w ramach
kuracji raz na jakiś czas) z serii bursztynowej Polenny Ewy. Kosztuje 15 zł
i ładnie nawilża i bardzo delikatnie prasuje:))).
Uff chyba zostanę pisarką:)

Hanuś