Co sądzicie o.....?

1. Data: 2000-11-26 16:46:23

Temat: Co sądzicie o.....?
Od: "qaz123" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

1. Data: 2000-11-26 20:59:32

Temat: Re: Co sądzicie o.....?
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik qaz123 <q...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vresf$5un$...@n...tpi.pl...
> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?
Bzdura

--
Marcin Wojtkowiak
m...@p...onet.pl

1. Data: 2000-11-26 22:21:23

Od: "KOMINEK" <K...@I...PL> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qaz123" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Kiedys o tym sie troche naczytalem i uwierzylem.
i tak mi zostalo juz :)

KOMINEK
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=--=
ICQ - 89286879
k...@i...pl
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

1. Data: 2000-11-26 22:51:34

Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Marcin ! :)

W dniu 26-Lis-2000, napisałeś(aś):

> dyskusyjnych napisał:8vresf$5un$...@n...tpi.pl...
> Bzdura

Może jakiś bardziej konstruktywny komentarz? ;-)
IMHO jest to bardzo ciekawateoria, z pewnością zasługująca na coś
więcej, niż stwierdzenie w rodzaju "bzdura"...

> Marcin Wojtkowiak

Marcin Kielesiński
e-mail: m...@c...pl, www: http://www.viper.pl/~reborn/
IRC: MisterQ ICQ:67690939 *m...@e...com* owner
PowerPC Amiga OS3.5 and DOpus Magellan 5.8 happy user

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.psychologia
http://niusy.onet.pl/pl.sci.psychologia

1. Data: 2000-11-27 05:00:48

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"qaz123" <q...@p...fm> wrote in message
> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

To nie ma co sadzic. Albo w nia wierzysz, albo nie wierzysz.
Nie ma zadnych dowodow na reinkarnacje.

jakub

1. Data: 2000-11-27 09:29:49

Od: "Szsz Na eNTe" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Strach przed smiercia towarzyszy czlowiekowi od czasow niepamietnych, od
kiedy tylko czlowiek ma swiadomosc istnienia. Aby ten strach troche
zmniejszyc i bol ukoic, powstalo kilka teorii n/t ciaglosci istnienia,
niekiedy bardzo do siebie podobnych. Na przyklad osiagniecie stanu nirwany i
pojscie do raju, w pewnym sensie bardzo podobne sa to stany do siebie. Rozni
je stan swiadomosci, w jakim znajduje sie dane istnienie, ale to inna
historia.
Interesujace w teorii reinkarnacji jest
- logiczne podejscie do istnienia (zwanego tez dusza), nie ma czegos takiego
jak pieklo,
po prostu droga jest dluzsza, poprzez szereg wcielen, z ktorych jedno tylko
ma
swiadomosc swoich czynow i co za tym idzie, mozliwosc pojscia w gore w
nastenym
wcieleniu.
- reinkarnacja nie zaklada przenoszenia informacji dotyczacych
kolejnych wcielen na poziomie ludzkiej swiadomosci. Kto wie, czy taka
informacja
nie jest przechowywana w jakims miejscu, niedostepnym jednak za pomoca
swiadomosci czy tez podswiadomosci.
- brak jest konkretnej osoby/instytucji oceniajacej "dokonania zyciowe",
ocena
dokonuje sie niejako automatycznie, dzieki jakiemus kosmicznemu
mechanizmowi,
obiektywnemu dzieki swojej bezosobowosci
Polecalbym poszperac troche w inecie i poznac poglady DalajLamy XIV na ten
temat.
Czasami szokuje.
--
Szymon Gorski

1. Data: 2000-11-27 13:30:54

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia qaz123 na pl.sci.psychologia napisal(a):

>Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Kiedy patrze na mojego kota to kiedys musial byc czlowiekiem. Kiedy patrze
na siebie to kiedys musialam byc bardzo zlym czlowiekiem i teraz za to
place.

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-11-27 14:56:39

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On 26 Nov 2000 23:51:34 +0100, m...@c...pl (Marcin Kielesiński)
wrote:

>Może jakiś bardziej konstruktywny komentarz? ;-)
>IMHO jest to bardzo ciekawateoria, z pewnością zasługująca na coś
>więcej, niż stwierdzenie w rodzaju "bzdura"...

E bzdura :)))) Chociaz nie kryje sie nigdy przed tym ze musze
pojechac i nie wiem dlaczego - do Salwadoru. Inna sprawa, ze wole
znacznie teorie niebytu. Moze to kogos przeraza, ale IMHO niebyt jako
nirvana nie jest zly, co wiecej, jest nawet calkiem fajny, zwlaszcza
dla ludzi, ktorzy sporo przezyli i niezle sie zyciem nameczyli (uwaga,
wiek tu nie jest zadnym wyznacznikiem doswiadczen).
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

<! Wiadomosc aprobowana przez http://centralne.szpiegostwo.org >

1. Data: 2000-11-27 16:18:12

Temat: Re: Co sšdzicie o.....?
Od: m...@c...pl (Marcin Kielesiński) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie Paul ! :)

W dniu 27-Lis-2000, napisałeś(aś):

> [...]
> zwlaszcza dla ludzi, ktorzy sporo przezyli i niezle sie zyciem
> nameczyli (uwaga, wiek tu nie jest zadnym wyznacznikiem

Może jeszcze powiedz że jesteś sobie w stanie ów niebyt wyobrazić? ;)
Brak istnienia? ;)

1. Data: 2000-11-29 19:24:09

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł, jak zwykle jesteś agresywny. Zacznij się leczyć, bo to co piszesz nie
jest normą.
Podam ci namiary na psychiatrę( najlepszego w W-Wie ) bądz psychologa.
Pa Ewa
> --
> Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
>
> <! Wiadomosc aprobowana przez  http://centralne.szpiegostwo.org >

Re: Człowiek
PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Re: Rola wyglądu fizycznego w
milosc bez przyszlosci????
Re: Do czego zmierzamy ?